úterý 22. května 2012

Zakázané věže

Největší obrázek výrobku Zakázané věže
Název : Zakázané věže
Autor : Carol Gaskinová
Nakladatelství : Fragment
Počet stran : 124
Rok vydání : 2004
Česká anotace : 
Staňte se elfem Lifinem a zachraňte celý elfí národ! Čeká vás náročný úkol - magická bylina, jediný lék na záhadnou nemoc elfů, je ukryta v jedné ze Zakázaných věží, které nahánějí strach. Věží je pět a možností, co dělat, ještě víc. Volba je na vás - zahynete nebo se stanete hrdinou?

Moje hodnocení obálky : 3/5
Moje hodnocení : 3/5


Můj názor : 
 K této knize nejde napsat úplně podrobná recenze. Příběh se odehrává tak, jak si sám zvolíš. Jako první otázka byla, do které věže chceš vstoupit a já vstoupila do věže zvířat. V příběhu si elf, který má v rukou osud jedné vesničky. Já jsem si svůj osud zvolila jenže jsem jaksi neuspěla. Skončila jsem asi po 20 stránkách. Po druhé jsem to však zvládla a zachránila vesnici. V každé věži jsou jiné překážky a můžeš si zvolit, co uděláš.

Kniha byla velmi čtivá a vždy po nalistování stránky, kde byl můj osud jsem byla zvědavá, co se z toho vyklube. Nikdy jsem nevěděla, co mě čeká nebo, co mě může zabít. Mohla to být Svinga, duch  nebo samotná poušť.  Ten kdo knihu vymýšlel musel mít velkou trpělivost. Vždycky se tvůj osud může změnit a celý napínaví příběh můžeš ukončit tím, že umřeš.

Postav v knize nebylo moc snad jenom ten Elf a v každé věži někdo jiný. Jako dobrý nápad mi přišla kočičí kostra, která se tě snažila zabít ve věží kostí. Měla jsem nevybranou se jí uhnout  nebo zaútočit. Já jsem si vybrala tu druhou a moc dobře to nedopadlo. Každý koho potkáš tě může zabít a nikdy nevíš komu věřit a komu ne.

Na obálce se mi líbí věže, které jsou až vzadu za kopci. Líbí se mi jak sou nakreslené a jak je každá stejná, le potom nevím, jak elf zjistil, která věž je která :) Nadpis je také velmi pěkně napsán a ten obrázek pod tím má také něco do sebe. 
Celá kniha se dá popsat jednou větou a to :
" TVŮJ OSUD JE VE HVĚZDÁCH"

0 komentářů:

Okomentovat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.