pondělí 7. května 2012

Filmová podoba týdne ( 2 )

Toto meme má na svědomí Niklaus.

Název filmu : Eragon
Režisér filmu : Stefan Fangmeier

Podle knihy : Eragon ( Christopher Paolini )

O čem je film : Chudý farmářský chlapec Eragon najde v Dračích horách podivný modrý kámen. Zprvu ho chce pouze zpeněžit a zabezpečit jím rodinu na nadcházející krutou zimu, jenže když se z kamene "vyklube" dračí vejce a z něj později dračí mládě - Safira, uvědomí si, že stojí tváří v tvář dobrodružství, které sahá vysoko nad jeho možnosti. Jeho prostý život přes noc zanikne a on se ocitne v novém, nebezpečném světě intrik, kouzel a válek. Pouze se starodávným mečem a moudrým průvodcem musí Eragon se Safirou zdolávat nebezpečné situace a odolávat temným silám v království, kterému vládne král, jehož zlo nezná hranic. Dokáže Eragon naplnit své předurčení a převzít břímě legendárních Dračích jezdců? Osud království možná leží v jeho rukou...

Můj názor : Eragon je zajímaví film , který je plný smutných a unikátních okamžiků , kdy bych se nejraději rozbrečela. Film je velmi povedený a myslím si , že i velmi dobrý. Viděla jsem ho už mockrát , ale nikdy mě neomrzel. Za to knihu jsem prozatím nečetla , ale chystám se na to v nejbližší době. Film opravdu doporučuji , protože je dobrý. Draky mám docela v oblibě , ale knihu kdy se objevil drak jsem prozatím asi nečetla. No jenom v Narnii , ale to nebylo o dracích. S herci jsem spokojená myslím si , že je vybrali správně jsou takový neokoukaný a prostě si je nikdo nepřiřadí k jinému filmu. 

0 komentářů:

Okomentovat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.