neděle 6. května 2012

Železný král

Název : Železný král
Série : Železná víla 1.díl
Autorka : Julie Kagawa
Nakladatelství : Knižní klub
Počet stran : 366
Rok vydání : 2012
Česká anotace :  Na Meghan čeká jiný osud. Život obyčejné středoškolačky se jednoho dne převrátí naruby , když jí nejlepší přítel Robbie prozradí , že její malý bratr Ethan byl unesen kouzelnými bytostmi , které místo něj podvrhly dvojníka. Meghan nemá čas váhat , je třeba vydat se do cizí země a přivést bratra na zpět. Během nebezpečné výpravy k Letnímu dvoru musí Meghan bojovat o život svůj i svých přátel. Jenže místo bratra objeví šokující pravdu : je dcerou Letního krále a figurkou ve smrtící vládě. Meghan se musí rozhodnout , jak daleko je ochotná zajít , aby zachránila Ethana a zastavila zlo , kterému se žádný obyvatel z říše nedokáže postavit.  Uzavře neslýchané spojenectví s Ashem , ledově krásným zimním princem. Ale ten by ji raději viděl mrtvou , než by dovolil , aby se dotkla jeho chladného srdce....

Moje hodnocení : 5/5
Moje hodnocení obálky : 4/5

Můj názor...
Ach já se asi zamilovala... Kniha byla velmi dobře psaná a hrozně napínavá. Nemohla jsem se odtrhnout od knihy a přestat číst. Knihu jsem si vyhlídla, když jsem někde našla, že jí přeloží a vydá nakladatelství KK.

Na knize se mi hrozně líbí ta obálka jenom vytknu ten nápis mohli si s ním víc pohrát. Jinak je obálka hezká. Hrozně se mi líbí, že u každé kapitoly jsou takové větvičky, které jsou vážně hezké.

Megha žije normálním životem tedy až do dne kdy ji unesou bratra a Robbie ji řekne že je férij a jmenuje se Puk. Nikdy jí neměl prozradit něco o férijském světě a také to, že je dcerou letního krále. Jsou dvě království Zimní a Letní a dá se říct, že ještě Železné, ale o tom moc lidí neví.

Když je Meghan s Pukem v lese objeví se Ash nebo-li  zimní princ. Neobjevil se tam jen tak náhodou. Chtěl totiž zabít Puka a málem zabil Meghan. No on jí to na plese i slíbil, že ji zabije, ale to je jiný příběh. Julie uměla dobře utnout okamžiky, kde se k něčemu schylovalo. To sem vážně neměla ráda, ale co s tím nadělám. 

Kniha byla jinak velmi napsaná byla to moje první kniha s vílí tématikou a líbila se mi. Je to něco odlišné od toho co jsem prozatím četla a udělalo to na mne dojem. Už se těším až vyjde druhý díl, který se má jmenovat Dcera železného krále a má výjít v srpnu ;)



1 komentář:

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.