sobota 19. května 2012

Paranormálové

Název : Zlodějka duší
Série : Paranormálové 1.díl
Autorka : Kiersten Whiteová
Nakladatelství :  Fortuna libri
Počet stran : 339
Rok vydání : 2011
Česká anotace : 
Hrdinka románu Evie má velice zvláštní povolání: pracuje v Mezinárodní agentuře pro zadržování paranormálů. Běžně se vídá s upíry a vlkodlaky, její nejlepší přítelkyně patří mezi mořské panny a nová láska je vodouch - paranormál, který na sebe dokáže brát nejrůznější podoby. Nic na paranormálních tvorech ji nemůže překvapit a zaskočit. Paranormálové jí vlastně připadají normální a agentura jí nahrazuje rodinu, o kterou přišla. Trochu jí vadí, že je ochuzena o běžné radosti svých vrstevníků, ale vede vcelku spokojený život. To se však má brzy změnit. Paranormálové začínají z neznámých důvodů umírat a kolem Evie se začínají dít podivné věci. Potom se na scéně objeví Zlodějka duší a Evie jde o život…

Moje hodnocení obálky : 5/5
Moje hodnocení : 3/5

Můj názor...
Kniha byla ze začátku nudná to přiznávám. Nešlo mi se do toho příběhu vžít. Ale u konce mě kniha velice překvapila a ohromila. Na konci nechyběl adrenalin a ani napínavé chvilky. No prostě to, co bylo u konce mi vynahradilo začátek. Ke knize jsem se nemohla dostat. Pořád jsem to odkládala na potom jenže jsem se pak chytila a bylo to dobrý. Také sem si nemohla zvyknout na hlavní hrdinku , že je dokonalá má ráda růžovou, ale přitom je drsná. No prostě mi nesedla. Zato její vílí řekněme "expřitel" si mě omotal kolem prstu. 

Evie jako malá vyrůstala v mnoha pěstounckých péčí. Naštěstí jí pak našla MAZP ( Mezinárodní agentura pro zadržování paranormálů ) zjistili totiž, že Evie je velmi výjimečný případ a proto se jí ujali jako vlastní. Evie život vyhovoval měla studium v agentuře , jednou za čas dostala případ a všichni se k ní chovali mile. Až ne Retha, který chtěl a chce její srdce. Potom je tu vodouch, do kterého se Evie zamiluje a snaží se ho ochránit. Ale nakonec to dopadne, že on bude chránit ji. Také je tu její nej. kamarádka Lisch se kterou si velmi rozumí a povídá si s ní o všem. Také Raguel, která se o ní stará. A hlavně její sestra Vivian. 

Evie je hlavní hrdinka, ale jak už jsem psala tak mi nesedla. Někdy mě až švala a většinou mi pila krev, ale stejně bez ní by ten příběh byl o ničem. Retha jsem si oblíbila. Jak píše Arilien Pikeová : "Oba sexy paranormálové bojující o srdce hlavní hrdinky dosáhli jistého vítězství : jeden si získal Evino srdce, druhý moje". U mě je to také tak ;). Pak je to ten , do které se Evie zamilovala a je to Leas. Mimochodem je to Vodou a je nesmrtelný. Když jsem jednou plnila přihlášku do nějakého Hopu, tak tam byla otázka, co je to Vodou. Nevěděla jsem co to je a ani by mě nenapadlo, že je to paranormál, který může měnit podoby. 

Lisch je dá se říct robot, ale s Evie si rozumí a můžou si spolu normálně povídat. Raguel se někdy chová jako její matka, ale přesto jsem si jí oblíbila. Potom je tu David. David je Leasovo otec, který nechal Evelin u nich žít a přihlásil jí na školu. Evelin si vždy přála mít řidičák a zamikací skříňku a její sen se skoro splnil. 

Kniha nebyla špatná, ale prostě mi nesedla. Popravdě řečeno vůbec. Hlavní hrdinka se mi nelíbila a na knize nebylo nic speciálního, co by mě nutilo knihu číst dlouho do noci. Tři hvězdičky jsou průměr a podle mě kniha průměrná byla. 

0 komentářů:

Okomentovat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.