středa 2. května 2012

Rudá jako rubín - film !!

Tak kdo všechno četl Rudá jako rubín ? Já ne.... Ale mám to v plánu , protože se to spousty lidem líbilo a mě se líbí ta obálka a anotace ?? Tak to je ještě lepší. To , že se někdo zamiluje napříč časem musí být pěkná smůla. Jednou se stejně musíte vrátit.
Tak a teď  to co jsem vám chtěla zdělit . A to je to ....... Počkejte si....... ještě chvililinku...... už to skoro bude.........V Německu se chystá film na tuto knížku !!! Bomba co ?? Tady máte ukázku herců : 


Na film  se nehorázně těším a také se mi líbí to , že jsou to neokoukané tváře , nikdo je nezná a tak to má být. Dát tam třeba Damona z UD tak by se mi to pletlo ze seriálem.
Jste taky tak nadšení jako já ??? ;)

20 komentářů:

  1. Knížku jsem přečetla za 8hodin-což je u mne dost nezvyklé,poněvadž kromě povinné četby vůbec nic nečtu a poté jsem si jí již přečetla ještě asi 3x a začnu asi číst zase a znova:D
    Už se nemůžu dočkat druhého dílu a poté,co jsem si přečetla první kapitolu,která byla na stránkách vykladatelství zveřejněna,tak jsem byla smutná-já to prostě potřebuji číst!:D
    Vřele doporučuji,pro mně je naprosto bombastická,skvělá,boží-no zkrátka nepopsatelná:)
    A jestli bude film,tak ještě uvidím,jestli ho budu chtít vidět,poněvadž co jsem četla například Twilight ságu,tak film byl trochu zklamáním:/
    Ale co,nechám se překvapit:)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem četla už dva díly. Je to super a těším se na třetí. A taky se těším na ten film...

    OdpovědětVymazat
  3. Těším se na film hrozně moc. Vím přesně kdy vyjde v Německu. Jen mě trochu sklamalo obsazení herců. Lesslie má vypadat jako retrývr :) ale přitom vypadá úplně jinak.

    OdpovědětVymazat
  4. Kde jsou ukázani ti herci?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je tam obrázek, ale jak tak koukám nechce se načíst. Pokusím se to opravit :)

      Vymazat
  5. Ale škoda je, že Charlotte nevypadá ani trošku, jak by měla a Lesley taky :(

    OdpovědětVymazat
  6. Kdy má být ten film v kinech?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 14. března vyšel v Německu ... ale kdy bude u nás to nvím

      Vymazat
  7. já nechci aby němci chystali film na tuto knihu bo oni všechno zkazí ale kniha je super jen podle mě neumí natáčet filmy

    OdpovědětVymazat
  8. jej :)
    A budú to 3 filmy, alebo to zmestia všetko do jedného?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to opravdu nevím :/ Ale podívám se. Také by mě to zajímalo :)

      Vymazat
    2. skvelé :) ďakujem!

      Vymazat
  9. No já si myslím že to udělali jako jeden film za tří knížek.....no nevím též mě to zajímá

    OdpovědětVymazat
  10. Četla jsem všechny díly a jsem z toho absolutně nadšená, jsou to ty nejlepší knížky, jaké jsem kdy četla :)

    OdpovědětVymazat
  11. Já mám přečtený všechny tři díly je to fakt bomba. Už jsem si naška i ukázky s folmu u jsou suprový ... hrozně uz se těsim na film . Nevíte někdo kdy tu bude?

    OdpovědětVymazat
  12. Včera jsem na tom byla v kině v Německu (mám to kousek :) a docela dobrý, jen na konci byla taková podivná scéna, která v knížce nebyla. Gwen spadla z kupole planetária a téměř umřela, už tady se projevila její nesmrtelnost. Občas se tam objeví i něco z 2. a 3. dílu. Ale jestli to nadabujou nebo aspoň otitulkujou a pošlou do českých kin, zatím nikdo neví.

    OdpovědětVymazat
  13. Ty postavy se sobě moc nepodobaj, ale tešim se na film. Úplně po tom šílim a přečetla jsem další dva díly. Strašně bych to chtěla vidět. Je ten film lepší než knížka?

    OdpovědětVymazat
  14. Není to už aspoň v angličtině nebo s anglickýma titulkama? Tomu bych už aspoň rozuměla... Našla jsem to v ruštině, ale nerozumím tomu ani ťuk.. Předem dík ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to také našla pouze v ruštině a jestli je to v aj? To fakt netuším :!X

      Vymazat
    2. I tak dík.. netrpělvě budu čekat aspoň na anglický titulky.. :D

      Vymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.