čtvrtek 3. května 2012

Lovkyně snů - Procitnutí

Název: Procitnutí 
Série: Lovkyně snů 1.díl 
Autorka: Lisa  Mcmann
Nakladatelství: Fragment
Rok vydání: 2011
Počet stran: 215
Česká anotace:
Sedmnáctiletou Janie už nebaví, že se stále propadá ostatním lidem do snů, zejména pokud ten, komu se zdají, někam padá, ocitá se na veřejnosti nahý nebo sní o svých erotických tužbách. Janie se nemůže nikomu svěřit - neuvěřili by jí a mysleli by si, že je blázen. A tak žije se svou schopností jako s nechtěným prokletím, které neumí ovládat. Pak se jednou propadne do noční můry, z níž jí ztuhne krev v žilách. Poprvé není v něčí zvrácené duši jen pozorovatelem, ale i účastníkem...


Moje hodnocení : 4/5
Moje hodnocení obálky : 3/5

Můj názor....
Jak se někdo může propadat do snů? Jaký je to pocit, když spadne do snu někomu něpatřičnému? Na knihu jsem byla hodně zvědavá, protože námět zněl skvěle. Čekala jsem dobrou knihu, kterou přečtu rychle a v tom jsem se nemýlila. Lovkyni snů jsem měla přečtenou rychle a líbila se mi. 


Janie mi byla sympatická a její dar - prokletí - bylo někdy opravdu nechtěné. Lituji jí, že se propadá lidem do snů a ví, o čem se jim zdá. Popravdě já bych něco takového nerozdýchala. 


Cabel toho jsem si hned oblíbila, ale Janie mě pak nehorázně štvala. Byla na Cabela naštvaná a nevěřila mu. Bože to mi Janie pila krev. Kniha se pořádně rozjela až tak v půlce a proto jí dávám čtyři hvězdičky a budu doufat, že druhý díl bude ještě o něco lepší a mohla bych tomu dám plný počet hvězdiček.

Teď k obálce.. Proč jsem jí dala jenom tři hvězdičky? Přijde mi na první pohled zajímavá, ale ty oči se mi nelíbí. Myslím si, že by nedělali špatně, kdyby použili jiné nebo kdyby nechali originální obálky, které jsou taktéž povedené. 

V knize jsem si zamilovala jedno slovo a to slovo je ........Nejroztodivnější. To slovo jsem v knížkách co jsem četla viděla poprvé a ze začátku jsem ho nemohla přečíst a také jsem nevěděla co znamená :)
Knihu doporučuji těm, co mají rádi romantiku, napětí a záhadno.

Tumblr_laglfrii3n1qe4d7zo1_500_large

1 komentář:

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.