pondělí 14. května 2012

Filmová podoba týdne ( 3 )

Jedná se o meme jehož autorem je Niklaus. Cílem tohoto meme je každý týden uveřejnit nějaký film/seriál, který je podle knihy.¨

Název knihy : Pycha a předsudek
Autorka :  Jane Austen


Název filmu : Pýcha a předsudek
Režie : Joe Wright

Obsah ( film ) : 
Klasický příběh lásky a nenávisti líčí osudy pěti krásných sester Bennetových, které jejich matka (Brenda Blethyn) vede pevnou rukou k životnímu názoru, podle něhož je žena šťastná jedině tehdy, když se bohatě provdá. Jediná Elizabeth (Keira Knightley) se tomuto modelu zatím úspěšně vzpírá, plně podporována dětinským otcem (Donald Sutherland). Když se v blízkém zámečku zabydlí svobodný a hlavně bohatý pan Bingley, všichni Bennetovi v čele s maminkou zavětří šanci na výhodný sňatek. Nejstarší dcera Jane (Rosamund Pike), citlivá a krásná dívka panu Bingleymu okamžitě podlehne. Mladší Elizabeth se zase zamlouvá jeho přítel, pan Darcy (Matthew Macfayden), který ovšem vypadá jako ukrutný snob a navíc má podle všeho prsty v krizi, která později naruší vztah Jane a pana Bingleyho. Je možné jednoho člověka stejně vášnivě nenávidět jako milovat?

Můj názor : Takže film je naprosto bombovej :) Hodně jsem se u něj nasmála a líbily se mi ty hlášky. Film sem viděla anglicky s českými titulky takže to bylo super. Ve filmu nic nechybělo a dokonce se mi líbilo i obsazení a na to já sem hodně přísná. Jak se mi nelíbí obsazení filmu podle knížky tak se na něj nekoukám , protože mi to knížku akorát tak zkazí. Ale knihu jsem u tohohle nečetla a nijak mi to nevadí. Film opravdu doporučuji těm , kdo ho ještě neviděl ;)


0 komentářů:

Okomentovat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.