středa 2. května 2012

Vampýrská akademie

Název : Vampýrská akademie
Série : Vampýrská akademie 1.díl
Autorka : Richelle Mead 
Nakladatelství : Domino
Rok vydání : 2009
Počet stran : 279
Česká anotace : Morojská princezna Lissa a její nejlepší kamarádka Rose uprchly ve smrtelném strachu z Vampýrské akademie , ale po dvou letech byly vypátrány tajemnými strážci a odvlečeny zpět.Znovu se tak ocitávají v obrovském nebezpečí , protože se na škole mohou pohybovat nebezpeční Strigojové. Ti chtějí Lissu zničit , protože jako jediná dcera urozeného morojského rodu je překážkou jejich plánu na ovládnutí světa Vampýrů.
Naštěstí je tady , ale dhampýrka Rose , v jejichž žilách se smísila krev vampýrů a lidí , takže dokáže zlým Strigojům lépe čelit. V tajemném a ponurém světě akademie , ale nebude snadné odolat všem nástrahám a zradám: Lissa bude muset opatrněji využívat svých nadpřirozených schopností , aby nepadla do do strigojské pasti , a Rose se musí vzdát velké lásky , aby mohla kamarádku ochránit a za žádných okolností ji nezklamat.Jediné , nač se totiž mohou obě spolehnout , je jejich vzájemné pouto , jejich přátelství..

Moje hodnocení : 5/5
Moje hodnoceni obálky : 4/5

Můj názor : 
Kniha se mi velmi líbila a protože byla tak dobrá stala se celá série VA mojí nejoblíbenější a Richelle Mead mojí nejoblíbenější spisovatelkou.  S Lissou jsem si moc nesedla. Nevím proč , ale prostě mi byla nesimpatická hned od začátku. Ale zato Rose jsem si oblíbila hned. Líbí se mi , že její hlášky jsou sarkastické také se mi líbí jak bojuje a její vlasy.. No vlasy jenom , když je má stažené do culíku , protože jí to Dimitrij poradil . A Teď se dostáváme k tomu kdo je Dimitrij. Dimitri je strážce , který vypátral Lissu a Rose na útěku a podařilo se mu je zachytit a odvést do školy.
Ani jedna s toho nebyla nadšená , ale co jim tak asi zbývalo , když Rose málem vyloučili.Ale Dimitri jí pomohl a poradil , že bude mít po škole tréningy a ředitelka byla tak moooooc hodná , že přidělila Dimitriho , aby cvičil Rose.
Ale kvůli Lisse nemohli být spolu a to sem jí zazlívala . Ačkoli vím , že za to nemohla prostě jsem jí to zazlívala a neměla jí ráda , ale u konce knížky si u mě šplhla.
Knižní série se mi velmi líbila a doporučuji ji těm kdo jí ještě nečetl :)

4 komentáře:

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.