pátek 11. května 2012

Návštěva knihovny ( 2 )

Minulý týden jsem byla v knihovně a vypůjčila sem si tři knížky a z toho jsem dvě přečetla. Dneska jsem je byla vrátit , protože je mi doma jenom daný je na nic. Myslela jsem si , že je dojdu vrátit  a nebudu si nic pučovat , ale v tomhle směru se neznám , protože mě uchvátili tři knížky , které jsem si prostě musela půjčit ;)
První knížka zleva je "Hedvábí a meč" je to čínský příběh o lásce a dracích na který se už nehorázně těším. Potom tu máme "Krátký druhý život Bree Tannerové" , který je od Stephenie Meyerová , který jsem už četla , ale líbil se mi natolik , že si ho musím přečíst znovu. A jako poslední jsou tu "Zakázané věže" . Je to něco jiného než co jsem kdy četla. Hlavní hrdina jsem já a to vypadá váženě zajímavě ;) no uvidíme jaké to bude.

Naše knihovna není nic moc , ale co by jste chtěli , když bydlím v malém městečku ;) Do knihovny chodím ráda jenže moc často nové knihy nenakupují a když ano tak je to pro menší děti nebo obyčejné romány , které čtu , když není co jiného po ruce. Naštěstí mám pořád knížky v záloze a myslím , že si je časem půjčím ;)

4 komentáře:

  1. Krátký druhý život Bree Tannerové mám právě doma, ale ještě jsem se k tomu nedostala :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to rozhodně doporučuji :) Mě se Krázký druhý život Bree Tennerové hrozně líbil a proto se chystám si to přečíct po druhé :))

    OdpovědětVymazat
  3. To já se na prázdniny v knihovně rozjíždím o dost víc :D. A ty Věže vypadají zajímavě, zaujalo mě to "hlavní hrdina jsem já" :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si také myslím , že vypadají dobře ještě tomu , když je ten dotyčný co to čte hlavní hrdina . Je to dobrej nápad :)) Já bych se v knihovně taky víc rozjela jenže v maloměstský toho moc dobrého na čtení není :(( Ale občas se něco najde ;)

      Vymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.