pondělí 7. května 2012

Madame Okta

Název : Madame Okta
Autor : Darren Shan
Nakladatelství : Albatros
Počet stran : 199
Rok vydání : 2005
Česká anotace : Spolužáci Darren a Steve si navzdory varování svého učitele nenechají ujít neobvyklé představení v utajovaném Cirku Monstruoso, o kterém si přečetli na nalezeném letáku. Oba chlapci jsou představením uchváceni - Darren cvičenou pavoučicí, Steve jejím cvičitelem Crepsleym, který mu připomíná upíra z jedné knížky. Ve 33 kapitolách, do nichž Darren své vyprávění vtěsnal, stíhá jako v horečnatém snu jedna noční můra druhou a oba kamarádi se ocitnou v ohrožení života. 

Moje hodnocení obálky : 1/5
Moje hodnocení : 3/5


Můj názor...

Kniha byla docela pěkná jenom jsem někdy chtěla blejt. Pavouci mi nevadí, ale to, že zkusil vysát tarantuli a to ji rozsekala na kousky mi přišlo nechuťácký. Jinak kniha byla zajímavá. Byla v něčem originální a bylo to něco co jsem doposud nečetla . I ten název "Madame Okta" je originální a zajímaví. Obálka se mi naprosto nelíbí. Přiznávám se že vůbec, je to prostě strašná obálka , ale jedno velké plus jí dávám za toho chlápka na střeš, který vypadá velmi dobře. 


Upíři v jiném podání mě vždy mile překvapí, i když u téhle knihy jsem toho čekala víc. Všechny postavy jsem si však oblíbila, protože mi přišly sympatické a nebojácné. Hlavní hrdina Darren byl zalatíčko a v budoucnu bych chtěla zkusit i další díly z této série,. 

Knihu bych doporučila spíš těm kdo mají rádi pavouky, hady a ještě všelijakou takouvouhle havěť.Autor pojmenoval hlavního hrdinu po sobě což je dobrý nápad. Nikdy v životě jsem neslyšela slovo obludárium nabo alespoň do těď. Kniha byla vážně hodně originální a po ničem se neopičila.Tahle kniha je vážně v něčem výjimečná  a dokonalá. Knihu opravdu doporučuji je to takové oddechové čtení, ale dala jsem jí 3, protože jsem od ní čekala víc.

3 komentáře:

  1. Tuhle knížku už si chci hodně dlouho přečíst, slyšela jsem o ní už snad tisíckrát a ještě stále jsem se k tomu nedostala :(

    OdpovědětVymazat
  2. Darren je nej!!!! Prý 3? Zaslouží si 1**********!!!!! Miluju jeho knížky!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty asi nevíš, že 3 jsem myslela hvězdičky, že? 5 je nejlepší, 1 je nejhorší :D Každý má jiný styl a ne každému se líbí stejná kniha. První díl sice nebyl špatný, ale jsou tu i daleko lepší knihy.

      Vymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.