pondělí 28. května 2012

Filmová podoba týdne ( 5 )

Jedná se o meme jehož autorem je Niklaus. Cílem tohoto meme je každý týden uveřejnit nějaký film/seriál, který je podle knihy.

Název knihy : Harry Potter a kámen mudrců 
Autorka : J.K Rowlingová

Název filmu : Harry Potter a kámen mudrců 
Režie :  Chris Columbus

Obsah ( film)
Kdo by dnes už alespoň nezaslechl jméno Harryho Pottera, čarodejnického učně, jehož neskutečná popularita mezi dětmi během krátké doby zasáhla i dospělé. Filmovou verzi jeho prvního příběhu zrežíroval Chris Columbus ve spolupráci s autorkou "potterovských" románů J. K. Rowlingovou a pod přísným a podnětným dohledem své dcery Eleanor přenesl na filmové plátno svět Školy čar a kouzel v Bradavicích v plném lesku a hávu hodném největšího kouzelníka na světě.

Celý příběh Kamene Mudrců se točí kolem sirotka Harryho Pottera. Tomu krátce po narození zahynou za neobvyklých událostí oba rodiče, a Harry proto musí vyrůstat v rodině strýce Vernona a tety Petunie, kteří mu neustále dávají najevo, že místo kde bydlí, není domov. O to větší překvapení ho čeká, když mu v den jeho jedenáctých narozenin přijde dopis, který je předzvěstí změny v jeho dosavadním životě. Od nynějška není obyčejným chlapcem, i když na to stále vypadá, ale stává se studentem Školy čar a kouzel v Bradavicích. Ani tento nový život však nebude procházka růžovou zahradou, obzvlášť když se začne probouzet Harryho záhadná minulost a její temný hrdina, Lord Voldemort... 

Můj názor : 
Film jsem viděla milionkrát a dá se říct , že jsem na něm vyrůstala. Myslím si kdo neviděl film nebo alespoň nečetl knížku je divnej a to hodně. Harry Potter je prostě nejlepší bylo dobré , že první díl byl určen menším dětem , ale poslední díl byl řazen už do hororové sekce. 
Knihu jsem nečetla , ale mám jí doma vypůjčenou z knihovny tak doufejme , že se k ní dohrabu.


0 komentářů:

Okomentovat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.