úterý 1. května 2012

Monthly summary - duben 2012

Tak jsem můj blog skoro už přesunula na nový a rozhodla jsem se , že přidám nové meme . A tím Meme je Měsíční chvástačka.  Měsíc duben byl na mě štědrý a obdařil mě 12 novými knížkami ;)

Koupené knihy : 
Výjimečná od Kristin Cashore na kterou jsem měla už delší dobu spadeno ;)
A jak jinak než Mrazení na které jsem se nehorázně těšila a po dočtení jsem si řekla , že si musím objednat další dva díly :)

Nebezpečná láska a Temná akademie ;)




Darované knihy : 



Všech 7 dílů Narnie ;) 

Percy :) Chtěla jsem ho zkusit už dávno , ale nějak sem na něj zapomněla , ale právě teď ho čtu a musím uznat , že sem si ho zamilovala ♥



Měsíc duben byl štědrý a přinesl mi 12 knížek ;)
A co jste dostali vy ??? Napište mi to ráda se dozvím i co dostal někdo jiný než já :)))


2 komentáře:

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.