neděle 6. května 2012

Posuď knihu podle obalu ( 2 )


Název : Zavržený
Autorka : Becca Fitzpatricková
Česká anotace : 
Nora Greyová je svědomitá, chytrá a rozhodně nemá ráda riziko. Jenže se zamiluje do Patche a to je její první chyba. Patchova minulost je totiž všechno, jen ne nevinná. A nejlepší, co kdy udělal, bylo, že se zamiloval do Nory. Seznámili se na hodině biologie a Nora chce jediné – držet se od něj co nejdál. Jenže jak se zdá, Patch je vždy o dva kroky napřed. Dívka na sobě cítí jeho pohled, i když Patch není nablízku. Cítí jeho přítomnost, i když je v pokoji sama. A když své okouzlení nedokáže déle tajit, vyjde najevo, kdo Patch ve skutečnosti je a proč ji vyhledal. A za všemi otázkami, které se dotýkají jeho minulosti, si Nora a Patch mohou navzájem položit jen jedinou: „Jak hluboko dokážeš padnout?“

Můj názor :  Obálka se mi hrozně líbí a ke knize pasuje. Nějak takhle si představuji Patche .
Je vidět , že si v nakladatelství  se k tomu nehodí , ale já si myslím , že ano. K té knize mi to tak už pasuje prostě. Čtvrtý díl této série vyjde v americe už tento rok, ale u nás vyjde až někdy roku 2013 , tedy jestli budeme žít ;) 

Moje hodnocení obálky : 4/5
Moje hodnocení knihy : 5/5


0 komentářů:

Okomentovat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.