úterý 8. května 2012

Deník malého poseroutky

Název : Deník malého poseroutky 
Autor :  Jeff Kinney
Rok vydání : 2009
Počet stran : 218
Česká anotace : Když je vám tak jedenáct, může to být fakt opruz. A nikdo to neví líp než Greg Heffley, protože se najednou ocitl na škole, kde malí poseroutkové, jako je on, naráží každý den na chodbách do kluků, kteří jsou větší, silnější a holit by se mohli dvakrát denně. Deník malého poseroutky není jen tak obyčejný deníček. Greg tenhle sešit dostal od mámy. A to přesto, že deníky jsou přece jenom pro holky! Takže si nemyslete, že to bude nějaké „milý deníčku“ tohle a „milý deníčku“ támhleto.

Moje hodnocení obálky : 4/5
Moje hodnocení : 4/5

Můj názor : 
Kniha se mi velice líbila, protože je vtipná a nic tam nechybí. Je to popisované dobře a to, že jsou tam k tomu obrázky je jedno velké plus jsou totiž pěkné a taky vtipné. Greg je mi opravdu sympatický. U všech lumpáren co provedl jsem se nehorázně zasmála. Greg je spíš takovej pohodář, ale vždycky dělá něco co by neměl a pak za to pyká. No a to znamená, že tak dva týdny nemůže hrát videohry.

Greg má také malého brášku , který mu říká "Bžiško". On se za to samozdřejmě stydí a nechce aby to někdo ze školy věděl. Jeho nejlepší kamarád Rowley je tak trochu dětinský. Pořád by si chtěl hrát nebo dělat něco , co dělají malý děti.
Rowley u skříněk říká Gregovi jestli si po škole nechce jít hrát k nim. Greg , ale dělá , že ho neslyší aby se vyhnul posmívání starších dětí.

U nich ve škole je soutěž o to kdo bude kreslit komiksy do školních novin . Samozdřejmě se všichni přihlásí a to není  výjimkou ani Greg ani Rowley. 
Ale uznat to musí každý , že Rowley má komiksy nejlepší a proto taky musí vyhrát. 
Kniha byla vážně dobrá je to taková oddychovka , když není co číst.

3 komentáře:

  1. Četla jsem, ale knížka se mi moc nelíbila :/

    OdpovědětVymazat
  2. :) Každý má svůj názor a je to jenom na něm jestli se mu kniha líbila nebo ne :D Mě přišla originální a taková neokoukaná :)

    OdpovědětVymazat
  3. Čítala som a zatiaľ mám všetky diely :D Beriem to ako oddychovku, pri ktorej sa rada zasmejem, no bohužiaľ ju mám prečítanú ani nie za hodinu :/

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.