neděle 6. května 2012

Knižní obálky - Mrazení ( Shiver )

U těchto obálek nemusím váhat , protože bych rozhodně brala tu originální. Líbí se mi ta černá, červená a bílá barva. Hlavně to , jak jsou dobře zkombinované a už od oka je to úchvatná obálka. Je vidět , že si s ní někdo pohrál a udělal na mě velký dojem. Mít tuhle originální knihu a knihovničce bych rozhodně brala. Asi bych se na ní pořád koukala nebo jí ohmatávala ;)
Ta česká je...... je dobrá , ale když jí srovnám s originální tak nic moc , ale je vidět , že se někdo velmi snažil a udělal jí pěknou. Na té naší se mi líbí ten vlk , je tam dobře umístěný a vypadá dobře. Jinak spojení barev modrá a bílá jsou docela dobře a pusobí   to na mě okouzlujícím dojmem :)

Hodnocení CZ obálky : 4/5
Hodnocení AJ obálky : 5/5

1 komentář:

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.