neděle 21. října 2012

Posuď knihu podle obalu ( 10 )





Sweet Evil (The Sweet Trilogy, #1)
Název : Sweet Evil
Série : Sweet Evil Trilogy
Díl: 1
Autorka : Wendy Higgins
Anotace : Co kdyby existovali dospívající, jejichž život by závisel na špatném vlivu? To je realita pro syny a dcery padlých andělů.
Dobrosrdečná jižanka Anna Whittová se narodila se šestým smyslem - ten jí umožňuje vidět a cítit emoce jiných lidé. Je si vědomá svého vnitřního boje a ví, že ji to nevysvětlitelně táhne k nebezpečí. Ale děsivou pravdu o svém původu zjistí až když oslaví své šestnácté narozeniny a potká oslňujícího Kaidana Rowa. Je to ten typ kluka, před kterým tě táta varoval. Bohužel nikdo nevaroval Annu.

Při cestě napříč státy aby se setkala se svým otcem, Anna musí čelit realitě že naděje a láska nejsou v možnostech jejího druhu.

Nucena čelit svému osudu - vybere si Anna svou svatozář, nebo své rohy?

Moje hodnocení obálky: 
Četla jsem nějakých 27 kapitol na Speak to you a líbil se mi nápad. Obálka je moc pěkná a přesně tak si oba dva hlavní hrdiny představuji.  Červené šaty, které ma sobě Anna jsou elegantní a Kaidan je oblečen do černé barvy. Pozadí se také opravdu povedlo. Stromy, mlha.. Mmm když tak nad tím přemýšlím opravdu se mi ta obálka moc líbí.

Moje hodnocení obálky: 5/5

1 komentář:

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.