neděle 28. října 2012

Dlouhé zimní večery


• Nový projekt, který jsem vymyslela. Nevím jestli se někdo bude chtít zapojit nebo ne to nechám na vás, ale teď ještě o čem to bude.  Bude devět témat a každou neděli počínajíc 4.11. do 23.12.2012 napíšete článek na zadané téma. 



• Možná některým z témat nerozumíte a tak je to správně. Asi kroutíte hlavou, co se mnou sakra je, ale se mnou není nic. Poberte si to po svém a napište článek na to téma. Třeba "Změna je život" můžete napsat jak jste postupem času měnili žánry knih a také jste objevovali nové a nové věci a na ty staré zapomněly. Je to opravdu jen na Vás. Prvního článku se na mém blogu dočkáte 4.11.2012.



12 komentářů:

  1. Líbí se mi to! Já se určitě zapojím. Některá témata jsou opravdu velmi zajímavá, těším se, až se nad nimi zamyslím. :))

    OdpovědětVymazat
  2. to vyzerá skvele 8) určite sa zapojím 8)

    OdpovědětVymazat
  3. opravdu to vypadá zajímavě :)) zapojím se :))

    OdpovědětVymazat
  4. Pokusím se napsat na každý nějaký článek,a le nic neslibuji. Každopádně zajímavý nápad. :))

    OdpovědětVymazat
  5. Zajímavé, určitě se do něčeho zapojím, nevím ještě, jestli do všech, ale pokusím se. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já bych řekla, že se taky zapojím, pojalas to vážně zajímavě. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Skvělý nápad a dobrá témata. Přidám se.

    OdpovědětVymazat
  8. Jojo, já né že bych to zrovna chápala ale.. přidávám se :D Sice to teda nechápu, ty témata co napsat, nebo jakým způsobem a zkazím to, ale nevadí :D

    OdpovědětVymazat
  9. Jéé =) tak to se zapojím=) Sice jsme o týden pozadu, ale téma číslo 1 si nenechám ujít takže Dnešní neděli budou dva články=) Super nápad! (mamka by si můj článek na 1. téma měla přečíst=D)

    OdpovědětVymazat
  10. to je super nápad, určite sa pridám, síce som prvé tri témy zmeškala, ale to hádam nevadí :)

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.