sobota 27. října 2012

Covenant - Daimon


Název: Daimon
Série: Covenant
Díl: 0,5
Autorka: Jennifer L. Armentrout
Nakladatelství: Spencer Hill Press
Anotace:
For three years, Alexandria has lived among mortals - pretending to be like them and trying to forget the duty she had been trained to fulfill as a child of a mortal and a demigod. At seventeen, she is pretty much accepted that she is a freak by mortal standards ...and that she will never be prepared for that duty. According to her mother, that is a good thing. But as every descendant of the gods knows, Fate has a way of rearing her ugly head. A horrifying attack forces Alex to flee Miami and try to find her way back to the very place her mother had warned her she should never return - the Covenant. Every step that brings her closer to safety is one more step toward death ...because she is being hunted by the very creatures she had once trained to kill. The daimons have found her.
Moje hodnocení obálky: 4/5
Moje hodnocení: 3/5


Můj názor: 
Tahle dvanácti-kapitolová novela se mi líbila. Angličtina nebyla nijak zvlášť těžká takže se mi to dobře četlo a  autorčin styl se mi také líbil. Knížka popisovala to, co se stalo ještě před prvním dílem této série. Já jsem rozhodně na celou sérii hodně zvědavá a nevím, co mám od ní čekat. 
Do příběhu jsem se lehce vžila. Hlavní hrdinka Alex mi přišla taková... jako když neví, co chce. Celý příběh takový podivný je to něco, co jsem ještě nečetla.
Formát knihy je opravdu zvláštní. Je to slabounká, ale vysoká a i docela široká knížka. Písmo bylo černé a na začátku každé kapitoly byl  malý meč. Autorčin styl psaní se mi líbil. Četla jsem od ní první díl ze série Lux a moc se mi líbil a proto sem dala prostor i její další sérii. Abych řekla pravdu čekala jsem něco podobného, ale knížka mě vykolejila, protože byla úplně jiná než jakou jsem ji očekávala. A myslím to v dobrém slova smyslu. 
Tahle kraťounká novela na mě udělala dojem, ale nevím kdy se dostanu k prvnímu dílu. Nebyla to kniha u které jste byli napjatí jak struna jak to skončí. Spíš takové oddechové čtení. 

0 komentářů:

Okomentovat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.