neděle 28. října 2012

Výměna dárků aneb Vánoce podle knihomolů


O co jde?
• Není to meme ani nová rubrika. Jde o výměnu dárků mezi bloggery a čtenáři.  Není to, že se domluvíte, ale vylosuji Vám někoho komu pošlete dárek.  Nemusíte se obávat, že vy něco pošlete a nic nedostanete. 

Chceš se zapojit?
• Pokud se chceš zúčastnit musíš si být jist, že ten dárek na 100% pošleš. Nechci se potýkat, že někdo neodeslal dárek a také to nechci mít na svědomí já. Dopravu platíš ty takže až ti přijde dárek a nic  tě to stát nebude ( Myslím si, že je to spravedlivé ). Pokud s tím vším souhlasíš  napiš mi na můj e-mail   
miluju-knihy@seznam.cz. Zapojit se nebo ne? Těžké rozhodování a máte na to čas to 25.11.2012 :)

Co by měl e-mail obsahovat?
1) Vaši přezdívku
2) Vaši celou adresu ( aby měl pak někdo kam poslat dárek)
3) Pokud máš blog tak tam hoď i odkaz
4) Knihy o které máte zájem a ještě jste je nečetli nebo je ještě nemáte doma.

PODMÍNKY!
☺ Musíš být starší 13 let jinak se souhlasem rodičů!
☺ Soutěž je pro Českou i Slovenskou republiku. 
☺ Musíš si být jist, že budeš mít finance na dárek a také na dopravu, kterou platíš ty!
☺ Dárek na 100% odeslat!
☺ Neříct dotyčnému, že ten dárek budete kupovat vy. Bude to takové malé překvápko. Samozřejmě potom k dárku napíšete i malý vzkaz od koho je. Ale opravdu mi musíte slíbit, že to nepovíte dotyčnému do té doby než mu dárek přijde!
☺ Dárek nechám na Vás, ale myslím si, že kniha by byla nejideálnější. 
☺ Sdílet, sdílet a sdílet! Ať se zapojí, co nejvíc lidí a všichni dostanou na Vánoce nějaký pěkný dárek.
☺ e-maily  se jménem adresou atd.. Prostě tomu komu budete kupovat dárek budu odesílat 28.11 a bylo by super kdyby jste dárek odeslali do Vánoc :) 
☺ Také stanovíme nějaký finanční limit. Psali jste mi to do komentářů a myslím si, že by to bylo spravedlivé aby pak někdo neříkal, že on koupil knihu za víc peněz a dostal knihu za méně... Myslím si, že těch 250Kč by bylo ideální. 

Máte dotazy, připomínky atd.. ? Napište to do komentářů a já se vynasnažím to stručněji vysvětlit :) 

11 komentářů:

  1. Zúčastnila bych se, ale nejsem si jistá, jestli mi zbudou peníze. Každopádně by možná ani nebylo od věci určit nějaký limit, nad který by se nemělo jít. A taky třeba připsat knihu, kterou by ten dotyčný chtěl, aby se nestalo, že se mu kniha nebude líbit. :) Jinak suprový projekt. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Možná bych místo to-read listu ocenila přesné přání dotyčného, já sama mám v to-read listu až na jednu výjimku knihy, které mám :-) A souhlasím s nastavením finančního limitu. Jinak o své účasti pouvažuji, láká mě to, ale nevím, jak na tom budu s financemi...

    OdpovědětVymazat
  3. Ráda se zapojím, ale třeba by bylo super, aby každý udělal článek o tomto projektu a dal si seznam knih, které by chtěl koupit... z tohoto seznamu by si ten, co mu dárek bude posílat vybral jednu a poslal ji ... snad chápeš jak to myslím :D Určitě bych se ráda zapojila ... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Článek by byl super, ale taky musíš vzít v potaz, že né všichni mají blog. No dá se říct, že spoustu lidí jo, ale kdyby se zapojil pouze čtenář měl by nevýhodu :)

      Vymazat
  4. Do kdy si můžeme rozmyslet zda se připojit?

    OdpovědětVymazat
  5. Nevypadá to zle, ale já už teď vím, že mi peníze nezbudou a navíc už jsem s někým z blogosféry domluvená :)

    OdpovědětVymazat
  6. škoda že jsem teď úplně švorc :/ jinak bych se zapojila..

    OdpovědětVymazat
  7. Mně se to hodně líbí.. ale pravda je, že peněz není nikdy dost, tak mě napadá drobné poupravení.. co dát dohromady seznam knih, o které by měl někdo zájem.. a pak třeba přijdeme na to, že spoustu knížek máme doma, již přečtené a vůbec by nám nevadilo postrádat je ve své knihovničce, ale někdo jiný by o ně hodně stál. Já osobně bych určitě neměla problém s tím, že bych obdržela knihu, kterou již někdo přede mnou četl. Ještě o účasti pouvažuju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je také dobrý nápad, ale pravda je, že já se knížek z mé knihovničky zbavuji hodně nerada. Jinak mě by také nevadilo dostat knihu, kterou již někdo četl :)

      Vymazat
  8. Tohle je dokonalé :) Bohužel taky nevím, jak letos vyjdu s penězi, protože je to každý rok vždy o něco těsnější. Ještě o tom popřemýšlím :)

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.