úterý 30. října 2012

Halloweenský knižní hop

Tento hop pořádá Vendea :)

Podmínky:
Soutěž probíhá od 31.10. do 11.11.2012
Soutěž je pro Českou i Slovenskou republiku
Musíš být starší 13 let jinak pouze se souhlasem rodičů.
Formulář můžeš vyplnit jenom jednou.
Hodně štěstí a ať vyhraje ten nejstrašidelnější! Muhahaha :)

Moje přeřeky.. bože! Omlouvám se za drobné chybičky, ale točila jsem to na rychlo :) Mám jednu radu: Nemalujte si tamperkama na obličej! Nejde to smýt. A taky mám rýmu takže se omlouvám, že mi není tak dobře rozumět :) 


1. část

Soutěžíme o knihu Bájná pečeť. Nemohla jsem se rozhodnout o jakou knihu by jste si mohli zasoutěžit. Napadla mě jedině tato. Doufám, že jsem vybrala dobře.

( fotku dodám, výhra ještě nedorazila ) 



2. Část 
☺ Ve videu říkám sice fotku Vás, ale myslím si, že moc lidí z Vás by mi fotku sebe posílat nechtělo takže můžete vyfotit vaši Halloweenskou výzdobu nebo cokoli s Halloweenem spjatého. Podmínka je taková, že to musí být vaše fotka. Já ji nebudu považovat za svou a dám k ní i jméno (vaše jméno ).
Jestli se chcete zúčastnit pošlete mi vaši fotku a vaši přezdívku na e-mail miluju-knihy@seznam.cz.

A o co soutěžíme v téhle části? 

1. místo: Výběr  knih ( Šepoty ze záhrobí, Pan S. erotická zpověď, Dnem i nocí, Mrazení)
2. místo : To je překvapení!
3.místo:  Balíček záložek

3 komentáře:

  1. Jenom byh se chtěla omluvit, omylem jsem zmáčkla enter a přitom jsem svou zprávu ještě neměla dopsanou, pochopím, když to nebudeš počítat. ;) :)

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.