pátek 26. října 2012

Děsivé splynutí - Vidím to, co vrah


Název: Vidím to, co vrah
Série: Děsivé splynutí
Díl: 1
Autorka: Jill Hathaway
Vydavatelství: Fragment
Rok vydání: 2012
Anotace: 
Středoškolačka Vee je normální dívka, která řeší problémy jako každý teenager. Kromě toho však trpí poruchou spánku, která způsobuje dočasné bezvědomí. Během tohoto stavu se Vee ocitá v těle jiných lidí a vidí jejich očima. Jednoho dne se ocitne v těle vraha, který má na svědomí smrt její nejlepší kamarádky. Tento čin zamaskoval jako sebevraždu. Brzy poté zemře další dívka a Vee se začne strachovat o svou mladší sestru.
Stojí před rozhodnutím, zda pátrání ponechat na policii, nebo se do něj pustit na vlastní pěst. Dokáže vrahovi jeho vinu?



Moje hodnocení obálky: 1/5
Moje hodnocení: 3/5



Můj názor: 
Svub3po28sw_large
Četla jsem spoustu negativních hodnocení a kniha mi pořád ležela na poličce. Opravdu tam ležela aspoň tři týdny. A když už jsem se dokopala k přečtení byla jsem mile překvapena.Hlavní hrdinka se jmenuje Sylvie, ale většina lidí jí říká prostě Vee. Růžové vlasy. Probůh tu větu kdy to autorka zmínila jsem si musela přečíst nejméně třikrát. Četla jsem už knihu kde měla hlavní hrdinka modré vlasy. Modré ještě chápu, ale růžové?! Vážně? Z toho jsem byla opravdu vykolejená. Nečekala jsem, že bude mít hlavní hrdinka takový odstín vlasů. Mě se růžové vlasy nelíbí. Jsem na ně vysazená. 

Zápletka byla opravdu hodně povedená. Nebo alespoň mě se líbila. Kdo byl "vrah" jsem tušila, ale bylo tu ještě spoustu lidí, kteří se na to místo hodilo. I když důvod proč umřeli dva lidé jsem nějak nepochopila. To jediné mi vrtá v hlavě ještě teď. Veein nejlepší kamarád Rollins byl trochu ujetý, ale už od začátku jsem si ho oblíbila. Doufala jsem , že neskončí s Mattie, protože to bych nepřála žádnému klukovi. Potom tu byla ještě Amber. Tu jsem opravdu nesnášela. 

První vražda mě ani nijak nepřekvapila, protože o ní jsem se dozvěděla už v anotaci. Sophii jsem si oblíbila, ale anotace mi k tomu příliš nesedla. Ona byla dobrá kamarádka s Mattie a né s Vee. Do půlky knihy jsem se u čtení nudila. Opravdu jsem uvažovala nad tím, že knihu prostě odložím a půjdu dělat něco jiného. V druhé polovině se to však rozjelo a já byla zvědavá jak to dopadne. 
Moje pocity z knihy? Sama se v nich ještě tolik nevyznám. Líbí se mi autorčin styl psaní, ale zase postavy mi přijdou nepropracované. Děj je pěkný, ale do půlky knihy nudný.  Knize dávám poměrně dobré 3 hvězdičky a jsem zvědavá jaký bude druhý díl.Obálka. Děs běs. Opravdu se mi nelíbí.  Když jsem se dozvěděla o obálce opravdu jsem na ní koukala s otevřenou pusou docela dlouho. Tahle obálka a ta originální. Napadlo mě jenom: Bože to ne! Na živo je obálka o něco lepší, ale i tak u mě vyhrává originální. 

Za poskytnutí recenzního výtisku děkuji nakladatelství Fragment. 
Knihu si můžete zakoupit zde.


1 komentář:

  1. Musím tedy říct, že knihu jsem přečetla už před dvěma týdny a pořád mám recenzi rozpracovanou. Tak nějak nevím, co i no ní myslet. Děj byl nudný, ale samotný námět originální. Postavy zajímavé, ale nerozpracované. To, že umřeli dva lidé, mě nechali naprosto chladnou. A větu o růžových vlasech jsem četla taky několikrát :D

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.