úterý 16. října 2012

Filmová podoba týdne ( 12 )

Jedná se o meme jehož autorem je Niklaus  Cílem tohoto meme je každý týden uveřejnit nějaký film/seriál, který je podle knihy.

Název filmu : The Perks of Being a Wallflower
Režie : Stephen Chbosky
Název knihy:  The Perks of Being a Wallflower
AutorStephen Chbosky

Obsah ( filmu ) 
Charlie (Logan Lerman) je plachý a neoblíbený teenager, který popisuje svůj život v sérii anonymních dopisů, a ty poté posílá lidem, které vůbec nezná. Zkoumá složitou dobu dospívání, včetně introverze, sexuality, homosexuality, drog i zneužívání. První dopis Charlie posílá v době před svým nástupem na střední školu. Tam se seznamuje s novými přáteli, Sam a jejím nevlastním bratrem Patrickem. Najde si první přítelkyni, ale tajně je už od první chvíle zamilovaný do zelenooké Sam. Celý příběh se odehrává v Pittsburghu v letech 1991 – 1992.

Můj názor : 
O filmu jsem dřív neměla ani ponětí, ale když jsem zjistila, že v Česku vyjde kniha a je natočený i film byla jsem zvědavá. Když jsem zjistila, že tam hraje Emma Watson a Logan Lerman ( z filmu Percy Jackson ) byla jsem překvapená a řekla jsem si, že film musím vidět. Ještě jsem se k tomu však nedokopala tak doufám, že to brzy napravím. 




1 komentář:

  1. Knihu som čítala, je skvelá 8)
    na Film sa veľmi teším 8)

    http://readandwatchlikeme.blogspot.hu/2012/10/charlieho-male-tajomstva.html

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.