středa 3. října 2012

Curran a Kate


Jim: Za 15 minut máme jednání.
Kate: Přijdu pozdě.
Jim: Proč?
Kate: Musím něco udělat.
O pár minutu později
Curran: Co tím myslíš, že přijdeš  pozdě? Kde  jsi?
Kate: Hned jsem tam,  začněte beze mě.
Curran: Setkání je stanovena na jeden měsíc předem. Kde jsi?
Kate: Jak sem říkala. Budu tam.
Curran: Kde.Jsi?
Kate: Nepoužívej na mě tenhle tón hlasu. Nemám to ráda.
Curran: Mohla bys mi říct, kde jsi?
Kate: Roh Manticore a bílé.
Curran: Půl hodiny odtuď. Proč mě to nepřekvapuje. Co tam děláš?
Kate: Musím něco udělat. Nemám ráda vyslýchání.
Jim: Je u obří obrněné chobotnice na rohu Manticore a bílé.
Curran: Co?
Jim: Je to v televizi.
Kate, PM k Jimovi: Zabiju tě.
Jim, PM Kate: Uvidíme se potom.
Curran: Vidím tě ve zprávách. Kate, vezmi telefon.
Curran: Odpověz mi  sakra.
Curran, PM Kate: Ani o tom nepřemýšlej.
Kate, PM na Curran: Vezmu sushi na tu  schůzi. Miluju tě ahoj.
Jim: Já myslím, že prostě vypnula i-Phone.
Curran, PM Kate: Probůh.
Jim: To bylo pěkný střih na  chapadla. Mám zdržet setkání?
Curran: Ne, začněte  beze mě. Budu hned zpátky.

• Úryvek je z blogu autorky... 

0 komentářů:

Okomentovat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.