pátek 19. října 2012

Sladká políbení ( 12 )

Meme které pořádá Siky 

Witch eyes

Nebylo nic jiného než my dva. Trey zašeptal mé jméno, něco mezi vzdechem a stenem. Oheň doutnal a proměnil se v peklo, když Trey sehnul hlavu a naše rty se dotkly.
Polibek začal neuvěřitelně jemně, jen náhodné setkání rtů v noci. Naklonil jsem hlavu ke straně a snažil se nepohnout rukama v zoufalé snaze svírat kůru stromu za Treyem.
Nedovol, aby to byl sen. Přitáhl si mě blíž. Zavřel jsem oči, ztracený v pocitu, jaký ve mně Trey vyvolával, v jeho chuti na mých rtech.
Trvalo nějaký čas, než mi došlo, že polibek skončil. Najednou byly mé rty teplé – hořící – a pak stejně rychle chladné. Otevřel jsem oči a všiml si humorného jiskření Treyových očí.
“To bylo nečekané,” prohlásil Trey a naklonil hlavu na stranu.
“Ano.”
• Tuhle knihu bych si moc ráda přečetla. Je to něco, co jsem ještě nečetla. Není to o lásce mezi dívkou a chlapcem, ale láskou mezi dvěma chlapci. A také je o kouzlech a magii.. Opravdu se na tu knihu těším :)
Zdroje : Siky

4 komentáře:

  1. Na tuhle knihu jsem hodně zvědavá. A má nádhernou obálku. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Oooo, o lásce mezi dvěma chlapci? To zn hodně zajímavě, to jsme tu ještě neměli! :) Nevíš náhodou, jestli se chystá i u nás v ČR?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že Fantom print to měl v plánu, ale pak jsem o tom už neslyšela. Na internetu je zveřejněných devět kapitol ( v čj ) jedna blogerka to překládala.. Jestli chceš můžu ti poslat odkaz ;)

      Vymazat
    2. Jo, to by bylo super :) Díky moc!

      Vymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.