pátek 5. října 2012

Nadpozemská


Název: Nadpozemská
Série:  Nadpozemská 
Díl: 1
Autorka: Cynthia Handová
Nakladatelství: CooBoo
Rok vydání: 2012
Anotace: Zjistit, že jste částečně anděl, není zrovna běžná rutina ani procházka růžovým sadem, zvlášť když víte, že máte naplnit na Zemi poslání, že máte úkol, který byl svěřen jedině a právě vám, ale nikdo vám neřekne, jaký ten úkol přesně je. Nicméně Clara, hlavní hrdinka trilogie Nadpozemská, se s tím statečně pere. Dokonce se snaží zjistit, kdo je ten pohledný kluk, kterého vídá ve svých snech a který zjevně nějak patří k jejímu poslání. Má ho zachránit? Je tohle smyslem jejího života?



Moje hodnocení obálky: 5/5
Moje hodnocení: 4/5


Sliby, chyby a už raději mlčím. Zase jsem si řekla, že si ji nechám nakonec a přednost dám RC, ale nevydržela jsem to a musela se do ní pustit. Když mi kniha přišla pořád jsem jí musela ošahávat a koukat se na ní. Obálka je přímo kouzelná a celkový první dojem je okouzlující. Kdybych stála v knihkupectví tak bych po knize musela šáhnout. 


Děj byl plynulí a rychle utíkal. Knihu jsem přečetla za tři dny a to jsem první dva dny přečetla jenom pět kapitol. Kniha se mi opravdu velmi líbila. Ale trošku mě zklamala abych řekla. Čekala jsem od ní chvilky napětí a neznáma. Že bude v knize hodně akce a že nebudu stíhat vnímat okolní svět. Moje očekávání byli příliš vysoké (zase).

Možná bych měla napsat, že jsem si Claru oblíbila, ale to by byla jen z půlky pravda. Tucker! Tucker! Tucker!♥ Tuckera jsem si oblíbila hned jak se poprvé ukázal. Jeho narážky byli přímo tuctoví. Karotko. Miluji tuhle přezdívku. Tucker je - dá se říct kovboj. Jezdí rodeo a nosí kovbojské boty. Jeho styl pro humor je však nezaplatitelný. 

Mohla bych vám tu hodiny a hodiny vyprávět o Tuckerovi, ale to by Vás asi nebavilo. Potom je tu ještě jedna postava, kterou jsem si oblíbila a byla to - Angela! Byla sice jako hrom do police a hodně hrr, ale oblíbila jsem si ji. Potom je tu Meggie. To je Clarininy máma a tu teda nemusím.  Bylo posedlá Clarininým posláním a ostatní věci jí byli šumák. Christian. Ehm další klučičí postava "S bohy se nechodí" jak řekla jedna postava z knihy a Christian byl na škole za boha považován (k mému neštěstí).

Děj knihy. Hm dobře. Clara má splnit své poslaní, protože je z čtvrtky anděl a má vizi, kterou musí splnit. Ve vizi vidí chlapce na okraji lesa a les hoří. Když zjistila pár věcí z vize a kde by se asi ten požár měl uskutečnit. Celá rodina sbalí kufry a odjede do zapadlého maloměsta.  Když uvidí kluka, co má zachránit šlehne to s ní a omdlí na chodbě. Naštěstí ji jedna spřízněná duše pomůže. Chce se za každou cenu dostat k němu blíž. Jo jejími  vlasy to pude špatně.  Mít svojí blonďatou barvu tak možná. Také se dostala do party "neviditelných" jsou pro ostatní cool lidi neviditelný. Tím si Clara moc nepomohla.  Pak nám na scénu nastupuje Tucker a já se do knížky postupně zamilovávám víc a víc.

Z knihy jsem sice trošku zklamaná, ale líbila se mi. Rozhodně je v knize spoustu scén, které jsem si oblíbila a knihu si někdy přečtu znovu. Autorčin styl psaní mi ( jak se říká ) sednul, ale velkou zásluhu na tom má také překladatelka knihy.

Jestli váháte a nevíte zda si máte knihu pořídit za mě je to jednoznačné ANO. Kniha má co nabídnout a je velmi čtivá. Opravdu je to jedna z nejlepších knih, co jsem četla tento  rok. 

2 komentáře:

  1. kniha sa mi veeľmi páčila 8) a Tucker...ach 8P

    OdpovědětVymazat
  2. Já osobně jsem se nedokázala do postav vcítit a to je pak pro mě strašně těžké knihu číst, prožívat s postavami emoce a tak podobně, víceméně jsou mi tak nějak všichni ukradení. Možná mi nesedlo i to, že je to spíš kniha o romantice a škole a teprve až pak fantasy...

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.