sobota 20. října 2012

Knižní prostřeno ( 5 )

Toto meme má na svědomí  VeEee :))


1. Předkrm 
Křišťály moci - Zrada temného elfa
Jako předkrm jsem tentokrát vybrala knihu od české autorky. Celá knižní série mě opravdu učarovala a ráda bych si do budoucna přečetla i jiné knihy od Míší. Kniha není pro děti a jsou tam i chvíle napětí. Bez romantiky se tato kniha také neobejde. Opravdu se mi moc líbila takže doporučuji ;) 




2. Hlavní chod 
Návrat domů 

Kniha, která mi zůstala v srdci. Opravdu se mi velmi líbila a ten konec. Krucinál možná si tu knihu znova přečtu! Od knihy jsem toho moc nečekala takže mě příjemně překvapila. Autorka střídá různá prostředí a vracíme se i do minulosti. Přesněji řečeno do viktoriánské doby. 




3) Dezert 
Narnie - čarodějův synovec

Jsem nepoučitelná. Narnie je moje nejoblíbenější fantasy série a opravdu si myslím, že stojí za přečtení. Do čtení jsem byla úplně "zažraná" a když mě někdo vyrušil od čtený byla jsem hodně nepříjemná. Moje dlouhé zimní večery si představuji pod peřinou se šálkem zeleného čaje a sérií Narnie. 

0 komentářů:

Okomentovat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.