pátek 19. října 2012

19.10.2012 : Spirit day!

Poprvé jsem se o tomto dni dozvěděla na FB, to jsem však jen klikla dál a nic si nepřečetla. Pak jsem klikla na Knižní doupě a koukala na nové články. A heleďme se on je ten den už zítra. Opravdu hodně narychlo
jsem si sháněla něco fialového. Naštěstí mám tričko a šálu. 
A o čem vlastně je ten "Spirit day" ? Ten kdo jde v den ve fialovém vyjádří svojí podporu šikanovaným, všem gayům, lesbičkám, bisexuálům a transexuálům.
O šikaně sama něco vím. Myslím, že to bylo ve čtvrté třídě, když se se mnou nebavila snad žádná holka ze třídy. Prostě se na mě dvě naštvaly a ostatní se k nim přidaly bez jakéhokoliv důvodu. Sama vím jaké to je nemít nablízku lidi o kterých jste si mysleli, že jsou vaši BFF. Naštěstí je to po půl roce omrzelo. A dneska? Už je to za námi a neohlížíme se do minulosti. Jo a také se nehádáme kvůli maličkostem...


2 komentáře:

  1. ja som sa ešte zabudla odfotiť 8( ale bola som vo fialovom 8) tiež som zažila psychickú šikanu...

    OdpovědětVymazat
  2. Dnes bude viacero fotiek:) *Spirit day* =)

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.