úterý 30. října 2012

Upíři z Morganville - Prokletý dům


Název: Prokletý dům
Série: Upíři z Morganville
Díl: 1
Autorka: Rachel Caine
Nakladatelství: Brokilon
Anotace:
Claire přijela do Morganville studovat a dobře se bavit. Nepředpokládala, že spolužačky z koleje jí budou už od začátku ztrpčovat život. Ani pronájem pokoje ve velkém starém domě však vůbec není změnou k lepšímu. Noví spolubydlící mají svá temná tajemství... ale přijmou Claire mezi sebe, když se ulice města začnou hemžit zlem žíznícím po čerstvé krvi...




                              Moje hodnocení obálky: 4/5
Moje hodnocení: 4/5




Můj názor: 

Č
tení knih v počítači se mi nikdy nijak nelíbilo a také mi to nevyhovovalo. U počítače jsem nevydržela sedět tak dlouho, protože mě z něj bolely oči.  U téhle knihy jsem, ale seděla opravdu hodně dlouho a celou jsem ji zhltla naráz. Hlavní hrdinka Claire se mi líbila. Byla vtipná a také nebyla žádná padavka. Přiznám se,že ze začátku jsem byla trochu mimo. Kniha byla psána jiným stylem než jsem zvyklá takže jsem chvilkami nevěděla o co go. Pak se to naštěstí srovnalo a já jsem četla do té doby než jsem skončila na poslední stránce. Ten konec... Řekněme, že se těším na další díl. 

Po setmění se tam dějí divné věci. Ano opravdu se tam divné věci, co vás nenechají v klidu dějí. Celý příběh je poutavý a určitě stojí za to si ho přečíst. Někdo si možná řekne jenom "Další upířina" v dnešní době je spoustu kýčovitých knížek o upírech, ale tahle je jiná. Je jiná v mnoha věcech. U knihy se nebudete nudit a o romantické chvilky také nepřijdete. Prostředí ve kterém se celý příběh odehrává je velmi pozoruhodné. Opravdu mě nenapadá jiné slovo vystihující to místo.  Na každém rohu nebezpečí a v noci je bezpečnější nevycházet. Tedy jestli nechcete ztratit  pár litrů krve. 

Rachel Caine žije v New Yourku a na svém kontě má přes 30 titulů. Její série Upíři z Morganville se stala nesmírně populární a je to jedna z jejích nejúspěšnějších sérií. Momentálně žije se svým manželem R. Cat Conrad. On je velmi úspěšný fantasy umělec. Doma má také dva "domácí mazlíčky" tedy ehm... dva leguány Darwina a Popeye. 

Obálka se mi opravdu líbí je sladěná do mé oblíbené barvy takže to je ode mne jedno velké plus. Písmo se mi také a líbí a celé obálce dávám čtyři hvězdičky.  Kniha se mi sama o sobě líbila jenže i v téhle se našlo něco, co se mi opravdu nelíbilo. Knihu opravdu doporučuji a dávám ji krásné čtyři hvězdičky. 



1 komentář:

  1. Tuhle knížku si chci už hrozně dlouho přečíst :D!
    Děsně mě zaujala ta obálka :D

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.