pátek 26. října 2012

Čarodějnice z Hex Hall 1


Název : Čarodějnice z Hex Hall
Série: Čarodějnice z Hex Hall
Díl: 1
Autorka: Rachel Hawkinsová
Nakladatelství: Knižní klub
Rok vydání: 2011
Anotace: 
Sophie Mercerová je čarodějka. Jenže její kouzla většinou skončí katastrofou a její poslední šancí je Hex Hall, elitní nápravné zařízení pro adolescenty Prodigia, tedy pro čarodějky, kouzelníky a řádku dalších bytostí. Sophie se už během prvního dne podaří dosáhnout prvních výsledků: získá tři mocné nepřítelkyně, zakouká se do přitažlivého kouzelníka a dostane novou spolubydlící, jedinou upírku na škole. Vedle (ne)obyčejných školních starostí bude Sophie muset čelit i zlovolné síle, která začala útočit na studenty Hecate Hall…

Moje hodnocení obálky: 4/5
Moje hodnocení: 4/5

Můj názor: 
Už je to docela dlouho, co jsem se u knihy tolik nasmála a pobavila. Nejenže tahle kniha měla napínavý děj a byla vtipná, ale byla také Ú-Ž-A-S-N-Á. Opravdu se mi líbila, ale jedna chybička tu byla... Ta knížka je moc krátká! Hlavní hrdinku Sophii jsem si nadmíru oblíbila. Její vtipné hlášky a její  názory. Prostě všechno. Možná byla trošku ulítlá, ale mě se na ní všechno líbilo. Knihu jsem přečetla najednou a opravdu lituji, že doma ( zatím ) nemá další díly. Na tuhle knihu jsem narazila v bazaru za 150,- a protože o knize už dlouho přemýšlím bez rozmyšlení jsem si ji vzala. Opravdu nelituji. Obálka je ještě hezčí když ji držíte v rukou. Bez přebalu se mi kniha nelíbí. Je čistě modrá pouze s bílími nápisy.

Tumblr_ltwujwgqxd1r49fcto1_500_largeJejí spolubydlící Jenna je upírka a po škole kolují fámy o tom, že zabila její předchozí spolubydlící Holly. Ale dokázal by to někdo se slabostí pro růžovou? Podle mě ne. Jenna se chovala jako mírumilovná spolubydlící a také je ehm... lesbička.Ale ani tohle nemění nic na tom, že jí mám ráda. Také tu byli tři čarodějky, které mi opravdu pili krev. Elodie, Chaston a Anna. Mysleli si o sobě bůhvíco a já je prostě neměla ráda.  Sophiin život je plný tajemství. Její máma je podle mě padlá na hlavu a její otec. V knize nebyli žádné scény s ním takže nemůžu posuzovat. Sophie není žádná slabá čarodějka jak si většina magických stvoření na škole myslí. Má předurčený osud, který by měla splnit. 

Konec knihy mě opravdu překvapil. Autorka opravdu ví jak lidem vyrazit dech. Ještě teď se z konce vzpamatovávám, byl opravdu nečekaný a poslední věta?! WTF?! To jako vážně?Jsem nadmíru zvědavá jak se to dál vyvine a také doufám. že se mi druhý díl knihy dostane, co nejdříve do rukou.  Moje pocity z knihy? Kde je druhý díl?! Opravdu na nic jiného nemyslím.

Jestli máte rádi vtipné knihy ve kterých není zrovna nouze o romantiku tak je tahle kniha něco pro Vás! Já jsem se nad knihou pořád culila a někdy se i nahlas smála. Její hlášky, názory a komentáře byli prostě... správňácký. Překlad knihy byl dobrý. Žádné kostrbaté věta, které nadávají smysl. Prostě nic. Knize dávám 4 hvězdičky, protože si je opravdu zaslouží. 

2 komentáře:

  1. Taky jsem se u ní nasmála. :) Pěkná recenze, která mi připomněla, že ale vážně chci Démona z Hex Hall.

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem se smála pořád. Myslím, že je jedna z nejvtipnějších knížek, co jsem kdy četla :D

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.