neděle 14. října 2012

I zvířátka rády čtou ( 1 )

Meme z dílny Yumeno Katrin. 




Dnes jsem se pokusila vyfotit mého miláčka Kima s knížkou. Bohužel jsem u něj moc neuspěla. Když jsem ukazovala aby se koukal do webkamery koukal ne mě. Nevydržel u knížky ležet déle než deset sekund takže si umíte představit jak těžké ho bylo vyfotit. Mám rozečtenou knihu Mayské proroctví do které se nemůžu prokousat. Tak budu doufat, že se to zlepší.
Jinak jsem se ho pokusila vyfotit na posteli.  Mám fialový pokoj a oranžový přehoz na postel, který má  Kimísek v oblibě. Hrozně rád na něm spí. Jinak v pozadí ten "kabel" je k lampičce pod kterou si večer čtu :) Kim je kříženec Mopse a Shih-tzu.




2 komentáře:

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.