neděle 14. října 2012

Knižní prostřeno ( 4 )

Toto meme má na svědomí  VeEee :))




1) Předkrm

Deník úúúplně obyčejného upíra - fakt "šilenej" rok
Moje recenze

Jako předkrm jsem chtěla vybrat něco na pobavení a také něco u čeho nebudete muset tolik přemýšlet. Takže jsem si vybrala Deník úúúplně obyčejného upíra. Mě se kniha líbila. Byla to oddechovka a krásně jsem se u ní pobavila.






2) Hlavní chod
Nadpozemská
Moje recenze

Kniha, která mě v poslední době nejvíc oslnila. Tucker♥ Tucker♥ Tucker♥ Kdo nečetl Nadpozemskou doporučuji! Nečekejte od toho zase bůhvíco. Je to dobrá kniha, ale četla jsem i lepší.







3) Dezert
The Duff
Moje recenze

Báječná anglická kniha. Když jsem ji začínala číst bála jsem se angličtiny, protože přeci jenom v ní nejsem až tak dobrá. K mému překvapení byla angličtina lehká a námět knihy úplně boží! Kdo nad knihou váhá tak doporučuji! ♥





4 komentáře:

  1. Hlavní chod bych si dala :D Nadpozemská je skvělá kniha :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nadpozemskú zbožňujem 8) ach Tucker 8P
    a Duff by som si veľmi rada prečítala 8)

    OdpovědětVymazat
  3. Dezert, jakožto knihu v angličtině bych určitě zkusila, přece jenom, není zase tolik knih, kterým bych porozuměla a pokud píšeš, že je tady angličtina lehká, rozhodně to budu zvažovat :)

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.