sobota 14. února 2015

Valentine's giveaway


Soutěž sice nebyla vůbec v plánu, ale probudila jsem se dnes s pocitem, že chci někomu udělat radost. Soutěžit se bude o knihu z mé knihovničky. Je nečtená a je v angličtině. Máte zájem? 



A co musíte pro výhru udělat? 

Napište mi do komentáře Vaši přezdívku/jméno + email a odpovězte na otázku: 
S jakou knižní postavou byste strávili dnešní Valentýn? A kam by jste si z postavou vyrazili popřípadě, co byste dělali? 

Soutěž trvá od 14.-16.2.2015 
Každý může napsat jen jeden komentář. 
Soutěž je pro Českou i Slovenskou republiku. 
Good luck. 

27 komentářů:

  1. Azzie, clarushkablack@seznam.cz
    Jednoznačně s Bellamym z Prvních 100! Propadla jsem mu neskutečně rychle, momentálně je to můj největší knižní miláček. A kam bychom asi vyrazili? Vzhledem k tomu, že je to postava z dystopie, tak bychom si asi jen tak vyšli na procházku po Zemi, která je v jeho knize naprosto magická. Zářící květiny, trošku zmutovaná zvířátka, kukuřice rostoucí na stromech... to by byla romantika.

    OdpovědětVymazat
  2. 1, Milenne | milciska@seznam.cz
    2, Asi Ren z Tygří ságy, zbožňuji ho jako postavu a letět s ním jen tak do Indie... to by byl skutečně úžasný zážitek. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Iveta H - hallie@seznam.cz
    Ikdyž je valentýn, tak bych si asi nevybrala postavu, s kterou bych chtěla trávit láskyplný den :) Vybrala bych si nejspíš Hermionu, která je mojí oblíbenou postavuo z Harryho Pottera a chtěla bych být s ní kouzelnice alespoň na jeden den. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Katka Milovník knih - katkaska1045@gmail.com
    Raději bych se potkala s člověkem, kterého mám nadevše ráda a který opravdu existuje. Proto bych se raději sešla se spisovatelem, který mou oblíbenou postavu dokázal stvořit. A tou je žena jménem Robyn Schneiderová, která dokázala vymyslet postavu mnou tolik obdivovaného Ezru Faulknera. V den sv. Valentýna bychom si zašli na kávu, zeptala bych se spisovatelky, co ji přimělo ke stvoření této osoby a především bych se snažila si čas s touto osobou užít ! A nepromrhat ani vteřinku :)

    OdpovědětVymazat
  5. Baru Ha - barbora.beruska@gmail.com
    Vybrala bych si asi prince Maxona ze Selekce. Na jeden den bych se chtela stat princeznou.co by jsme delali? No asi to co dela normalni princezna a princ a to by mi stacilo. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Marky 48 - marky48dsp@gmail.com
    Nejradši bych Valentýna strávila s někým reálným, ale když už se o bavíme o knižních postavách, bylo by úžasné potkat na Valentýna třeba Augusta Waterse... S ním bych vlastně ten den strávila jakkoliv, s takovými lidmi totiž utíká čas jako voda. Ovšem já bohužel nejsem Hazel, takže bych byla asi spíš smutná :D

    OdpovědětVymazat
  7. Ráda bych se taky zapojila.
    1. Bára
    2. bara.piclova@gmail.com
    3.Ráda bych Valentýna strávila s princem Maxonem ze Selekce. Šli bychom společně do parku, sedli si na lavičku a povídali si. Nakonec by jsme si zašli do kina na romantický film.

    OdpovědětVymazat
  8. Q.ee - ctemeoba@email.cz
    Asi netradičně - s Michonne a Maggie a zabíjet zombíky! To by bylo boží. :-D

    OdpovědětVymazat
  9. Julča
    juliekrocova@seznam.cz
    Teď mě napadl Cole z knihy Vlci z Mercy Falls, vážně jsem si ho oblíbila a líbí se mi, že to není takový ten klasický kluk, romantický apod. Ale nevím, jestli zas na Valentýna, na to asi moc nejsem :D Ale Cole, jo, ten by šel :D :)

    OdpovědětVymazat
  10. Adrián, abooks123456789@gmail.com
    Určite Katniss Everdeenová! :) S ňou určite :D A čo by sme spolu robili? Strieľali šípy s luku a lovili holuby :D Len to, čo ma najradšej ona :)))

    OdpovědětVymazat
  11. Ms.Luccy, vondryskoval@seznam.cz
    Určitě Damon z Upířích deníků a šli bysme na večeři do nějaký luxusní restaurace :D

    OdpovědětVymazat
  12. Maggie
    MaggieLoren@seznam.cz
    Já bych si vybrala Derrena z Volání sirény. Vyrazili by jsme spolu někam do přírody, kde je klid. Určitě by jsme se projeli na koních a potom vyvenčili jeho dva pejsky. A pokud by se dařilo, šli by jsme dát zvířátkům do útulku nějaké krmení :)

    OdpovědětVymazat
  13. 1) Vendea, katerina.kopistova@seznam.cz
    2) Kenji Kishimoto z Shatter Me. Tohle pro mě byla totálně jasná volba. A kam? Hm, to už je trochu složitější, ale i když jsem na Fifty už byla, klidně bych si s Kenjim zašla na promítání ještě jednou. S jeho smyslem pro humor bychom se pěkně zasmáli. Potom asi večeře v nějaké pěkné restauraci a procházka nočním městem :)

    OdpovědětVymazat
  14. Iva, vancova2496@gmail.com
    Jednoznačne Jace :D Ráno by sme si dali tréning, potom zabili pár démonov, išli na večeru a v noci skleníku sledovali rozkvitnúť kvetinu :D Samozrejme dialo by sa aj pár vecí neprístupných mládeži :D

    OdpovědětVymazat
  15. Foxy, d.lesniakova@centrum.sk
    Najprv ma napadla skôr dámska jazda napríklad s Aljaškou, s ktorou by bola fakt zábava. Opili by sme sa a nadávali na chlapov. Ale keďže to je pre mňa také normálne, tak som premýšľala nad nejakým tým chlapom. Má to však jeden háčik. Im a book slut. :D Nevedela by som si vybrať jedného. Zrejme by to skončilo tak, že by som sa zobudila u Noaha Shawa v posteli, dal by mi nejaký super darček, najlepšie výlet niekam na pláž. Poobede by som ho opustila a išla za nejakým tým Jaceom, s ktorým by som si užila pár hodín zábavy. Potom by som opustila aj jeho a šla na večeru s Adrianom Ivashkovom. A po večery by som sa zastavila najprv na "šantenie v posteli" u Lukáša Masuba, potom u Wesleyho Rusha a v noci by som skočila do svojej červenej miestnosti, kde by ma čakali pripútaní Dimitri Belikov, Nikolai Kotova, Alexander Belov a Christian Grey. :DD

    OdpovědětVymazat
  16. Mary-berry, marie.hoangova@seznam.cz

    Na úvod: To je nejvíc TOP giveaway! Fangirl je se vším všudy kniha velmi lákavá. Díky za možnost zúčastnit se.
    Právě jsem se vrátila po denní absenci internetu a chci Ti popřát krásný den, snad bude i zamilovaný. :)

    Odpoledne jsem otočila poslední stránku Cress a páni, ta kniha je prostě úžasná. Jelikož dojmy z knihy stále přetrvávají, i když už jsem začala číst závěrečný díl mého oblíbeného Svůdného zla, tak dneska bych uvítala ve své společnosti Cinder. Asi bych si měla vybrat, aby to nebylo divné, osobu opačného pohlaví, ale jednoduše ráda vybočuju z normálu. V prvních dvou dílech si mě Cinder moc nezískala, ale jakmile Scarlet s Vlkem dostali méně prostoru, konečně jsem jí přišla "na chuť". Stačilo by mi, kdyby mě na jeden den přizvala do party zločinců a byla bych navýsost spokojená. Jsem si jistá, že bych se ani na sekundu nenudila. Na romantiku nemám zrovna náladu a je celkem komické a proti mé přirozenosti, kdybychom si spolu někam na takový dýchánek vyrazily. :D To bych raději vytáhla někam prince Kaie, který mi moc nevoněl a přišel mi nudný. Uvažovala jsem taky nad Kaidanem, když mám teda rozečtené Svůdné zúčtování, ale dneska jsem zjistila, že mi jeho vtípky a narážky k Ann začínají nečekaně jít extrémně proti srsti. Asi bych neustále skřípala v jeho přítomnosti zuby, až bych si je k dásni vybrousila. Takže ne, díky. Kromě Cinder bych navštívila Rena a vrátila se s ním v čase, když ještě dýchal samozřejmě. Kvůli spoilerům ani nebudu zmiňovat, kterého Rena myslím. Kouzelný a ještě mě neomrzel... Ten by na otázku "Kam bychom vyrazila a co bychom dělaly?" odpověděl za mě a věřím, že by vymyslel něco úžasného. Proto se ráda nechám překvapit a otázku nechám tak trochu viset nezodpovězenou. Navíc jsem se od ostatních trochu víc rozšoupla a nechcu zkoušet, kam by můj komentář sahal, kdybych se rozhodla plánovat průběh Valentýna.

    OdpovědětVymazat
  17. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  18. Barča - baajushkaa@gmail.com
    Asi s Jace-om - a čo by sme robili? nejaká romantická večera, možno kino a tak :-))

    OdpovědětVymazat
  19. 1. Mária Marry Mikušková
    2. majusga15@azet.sk
    3. Zvláštne, myslela som si, že by som si vedela vybrať docela rýchlo, ale teraz už asi 5-10 minút pozerám na svoju knižnicu a stále sa neviem rozhodnúť. Ale, oukey. Eio z Počátku! To viete, taký typ Valentína strávený v krásnej džungli, kde vás na každom kroku niečo prekvapí. Nádherné prostredie, sedíte obklopená rôznymi kvetmi, v pozadí počujete vodopád a celí deň vám robí spoločnosť polonahý Eio. Ukázal by mi celú džungľu, jeho domov a ja by som sa nestačila diviť nad všetkou tou krásou (vrátane jeho polonahého tela ;) ). Takého Valentína by som si dokázala predstaviť. :3

    OdpovědětVymazat
  20. Hele, koníčku, pokud bych chtěla slaďárnu, tak proč ne Daemon, že :DD Ne, tohle je vážně asi problém, snažím se uvažovat nad tím, která postava mi přirostla tímto stylem k srdci, ale je to obtížné :D Hodně knižních chlapů je tak dysfunkčních!!! :D Ale aby byla legrace, tak s L, sice by mi snědl všechny dortíky, ale já bych se nedala! :D

    OdpovědětVymazat
  21. 1) Veronica Orphan + manson-ka@centrum.cz
    2) Asi s Peetou, nejprve bychom si upekli nějakou dobrotu, pak se šli projít do lesa, ukázal by mi nějaké maskování, a večer bychom si sedli k telce a sledovali staré díly hladových her:D

    OdpovědětVymazat
  22. Wer.
    veronika.kubecova@seznam.cz
    I přesto, že mám vážně hodně oblíbených knižních hrdinů, jeden stále a stále vyhrává nad ostatními. Mým nejoblíbenější hrdinou, se kterým bych opravdu ráda strávila Valentýn, je Dimitrij Belikov z Vampýrské Akademie. A kam bysme si vyrazili? Nějaká výborná večeře by nemusela být špatná, poté zhlédnutí pěkného filmu a noční výlet na pohádkový zámek. :-) Ale jelikož zbožňuju pár Dimitrij + Rose, byla by naše vycházka pouze kamarádská. :-)

    OdpovědětVymazat
  23. Klára Odehnalová
    theclairebiebs@gmail.com
    Tak u téhle otázky se opravdu neumím rozhodnout. Mám tolik oblíbených knižních postav, že si neumím vybrat ani jednu. Vím jen jedno - určitě by jsme zamířili do kavárny a poté do kina.

    OdpovědětVymazat
  24. Akemi
    bianca7@seznam.cz
    Valentýna bych strávila třeba s Tobiášem z Nočního klubu. A nuda by rozhodně nebyla, o to už by se postaral. :D

    OdpovědětVymazat
  25. Juli
    Julie.pelikanova@email.cz
    Nejsem si jistá, zda to jde počítat, ale šla bych s Doctorem. I když je to seriálová postava, přečetla jsem s ním několik knížek. (Závoj smutku, Dalecká generace, Navíc od The Angles)
    No, vzal by mě do TARDIS a odletěli bychom spolu někam na neznámou planetu. Nejlepší způsob, jak se seznámit. :)

    OdpovědětVymazat
  26. Ella Knihomolka | ellablairxo@gmail.com
    Valentýna bych nejradši strávila s Willem z Život jedna báseň. Nejen, že je starší kluk (a sexy), ale taky umí nádherně skládat básně. Takové dokonalé Valentýnské rande při svíčkách si s ním umím představit. A kdyby mi složil nějakou tu zamilovanou básničku, tak bych se ale vůbec nezlobila ;)

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.