pondělí 10. března 2014

Co tý den dal...

Konečně jsem se dokopala k tomu, abych sepsala článek "co týden dal.." Omlouvám se, že už se na blogu delší dobu neobjevil, takže dnes vám ukážu i pár fotek z předcházejících 2 týdnů. Škola je teď docela v pohodě a testy píšeme jen někdy a nanejvýš jeden za den - Haleluja! :D


Fotky z masopustu. Přespávala jsem u kamarádky, která se pěkně ožrala a pak se divila, že jí je špatně :D Večer jsem  to zalomila v osm, jak jsem byla utahaná :D


Tahle fotka je pro změnu z karnevalu ve škole :D
Vypadám hrozně, já vím! :D


Moje malá, roztomilá sestřenice :3 (vůbec pak po mě tu knížku nehodila)


Víkendové učení :D Přírodopis mě vááážně nebaví!

A tohle je asi všechno... teď na blogu bude trochu zmatek, protože předělávám vzhled blogu a bude to chvíli trvat :D A možnáááá, když se k tomu dokopu, natočím video :D 

6 komentářů:

  1. Na video se těším, Dracula je úžasnej :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že si to ty, tak tě tam i zmíním! :D Je :3 Jen sem o něm nevěděla, když jsme se fotili, protože tam ani neměl být :D

      Vymazat
    2. jojo, to je celej on!:DDD

      týjooo, to bude nějaká šifra pro mě :D

      Vymazat
  2. Ahoj máš moc super blog ! :3 Máš super články a pod. Chtěla jsem se zeptat jestli uděláš další video a mohla bys prosím natočit moje knihovnička(neboli vlastně že ukážeš svojí knihovnu) :D Jinak jsi moc super holka pokračuj ...
    máš super videa atd.. :33 A chtěla bych se zeptat,(ale vím máš toho asi hodně) že bys udělala nějakou soutěž,mohla by to být třeba o nějakou knihu. :)Díky :)) :DDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jů, to děkuji :) Video o mé knihovničce momentálně nechystám, ale určitě ho do budoucna udělám!
      Soutěž tu bude až v dubnu, protože blog bude slavit druhé narozeniny, takže soutěže se dočkáš! :D

      Vymazat
    2. Super! :) Díky

      Vymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.