neděle 8. prosince 2013

Dlouhé zimní večery 2# - Horká čokoláda, čaj či káva

Projekt pořádaný mnou.
Přihlašovací článek najdete zde. 


👍 Určitě každý zná ten pocit, když přijde z venku zmrzlí a nejraději by se zavrtal pod peřinu s horkým nápojem. U mě to vyhrává horká čokoláda, které zahřeje a pohladí na duši. Když občas zajdu někam do cukrárny nebo na bowling, tak si dávám spíš čaje, protože ne všude mi horká čokoláda chutná. 

Čaje. Já jsem milovník čajů, a když jdu do krámu a zabloudím k regálu s nimi, tak si pokaždé alespoň jeden odnesu. V poslední době je mým nejoblíbenějším čajem rakytník s pomeranče, který má velmi specifickou chuť. Ale nepohrdnu ani obyčejným černým nebo zeleným ☺

Kafe jsem nikdy moc nepila a až teď o prázdninách jsem s tím vlastně začala. Takže sečteno podtrženo, mým nejoblíbenějším teplým nápojem v zimě je horká čokoláda, kterou někdy nahradím čajem - málokdy. 


2 komentáře:

  1. Zrovna včera jsem na svém blogu uveřejnila recept na horkou čokoládu: http://knizni-pratelstvi.blogspot.cz/2013/12/vanocni-peceni-4-dil.html. Vyzkoušej. Je moc dobrá... :-)

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.