pondělí 23. prosince 2013

Christmas BLOG TOUR 4#


Christmas BLOG TOUR jsem vytvořila, aby jsem já, ale i vy mohli dozvědět něco víc o autorech a o tom, jak oni prožívají Vánoce. 

Cílem je zeptat se co nejvíce autorů na čtyři otázky:
1. Jaká vánoční pohádka je ti nejmilejší?
2. Psal/a jsi už někdy o Vánocích ve svých knihách?
3. Jaké tradice dodržuješ?
4. Co děláš o Vánocích nejraději?
5. Speciál +soutěž. 

Procházky zasněženou krajinou, celá rodina po hromadě....Miluji Vánoce už pro tu atmosféru, co doma vždy koluje. Zdobíme stromeček a pobrukujeme si koledy- dobře jediná si pobrukuji koledy, protože rodiče neradi zpívají ☺

Co děláš o Vánocích nejraději?



•  Moc ráda dávám dárky a strašně se vždycky těším, až si je moji nejbližší rozbalí.

• Chodím zasněženými uličkami staré Prahy.

• Najradšej mám, keď deti zaspia, stromček bliká a ja pozerám nejakú príjemnú, nenáročnú a veľmi romantickú rozprávku pri teplom čaji.

•  Připravuji bramborový salát. Vážně. Prostě mě to hrozně baví, tedy až na tu část s krájením cibule. A jsem v tom dobrá, opět až na tu část s krájením cibule. A ještě radši ho ujídám. A pak je tu ta část s koukáním na pohádky a rozbalováním dárků, jistě...

•  Bydlím v Los Angeles, kde nesněží. Ale je tu venkovní nákupní centrum, kde pouštějí Vánoční koledy a padá sníh. Ale není to opravdový sníh. Jsou to mýdlové bublinky z velkostrojů ukrytých na střeše. Když však použijete vaši fantazii, bude z toho mít nádherný zážitek. 

• Spíš bych řekla, co o Vánocích ze zásady nedělám. Nenervuji se. S dětmi, manželem a naší babičkou, která k nám každý rok jezdí, a vaří svou vesmírně geniální rybí polívku, se díváme na pohádky a připravovat večeři jdeme už klidně ve tři odpoledne. Čím dřív se rozbalují dárky, tím víc je pak přece času na to si je užít. :)

 Nejraději? Pohádky, pohádky, pohádky! Sleduji pohádky. A taky peču cukroví a rozbaluji ty krásné knížky co mě čekají pod stromečkem.

• Když vstaneme, rozbalíme si dárky a potom se jdeme nasnídat. Potom uklidíme v kuchyni a je skoro čas vařit večeři. Obvykle je to pečený krocan, ale od té doby, co žiji v Texasu, tak občas grilujeme. Celý den vlastně odpočíváme, jíme a já si beru volno od psaní - i když se mi blíží termín! 

• Dívám se, jak děti trhají papír z dárků a žasnou. To je dokonalý zážitek a snažím se si to co nejvíc užít, dokud z toho všeho mají upřímnou radost a nedělají takové to "Achjo, zase měkáč? Chci jen tvrdé dárky!"

• Vařím, jím, chodím na dlouhé procházky, sleduji filmy, zůstanu vzhůru dlouho do noci a povídám si s rodinou, čtu, rozbaluji dárky samozřejmě a prostě se poflakuji s rodinou :) 

A jak Vánoce prožíváte vy? :) 

0 komentářů:

Okomentovat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.