pondělí 23. prosince 2013

Nejvíce zimní knižní TAG

nejvíce timní knižní ta
Tento TAG pořádá Mona :) 

Ahoj!
Už v minulém videu jsem slibovala, že tenhle TAG natočím a pořád jsem se k tomu nemohla dostat. Nakonec jsem ho na poslední chvíli natočila, tak doufám, že se bude líbit!

  1. Jakou knihu by sis nedokázala představit v zimě?
  2. Kniha, která se odehrává v zimě?
  3. Nejvíce zimní obálka?
  4. Jaká je tvoje nejoblíbenější vánoční (zimní) pohádka? (mluvíme o filmu)
  5. Jakou knihu bys četla o vánocích někde v teple u krbu?
  6. Kniha, kterou jsi někdy dostala k Vánocům?
  7. Jakou knihu si přeješ k Vánocům?
  8. V jakém knižním příběhu (městě, světě) by jsi chtěla  prožít zimní svátky?

0 komentářů:

Okomentovat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.