sobota 28. prosince 2013

Recenze: V is for Virgin

V is for VirginNázev: V is for Virgin
Série: ---
Díl: ---
Autorka: Kelly Oram
Nakladatelství: Bluefield
Anotace: Když Val Jensen dostane kopačky od přítele, protože se rozhodla být pannou až do svatby, jejich rozchod se bleskovou rychlostí dostane na internet a stane se z něho poslední internetová senzace. 


Po dnech, co se jí její vrstevníci vysmívali, se Val rozhodla založit celoškolní kampaň s cílem získání podpory pro její rozhodnutí. Učinila prohlášení, ale nikdy nesnila  o tom, že by se do diskuze mohl zapojit celý národ. 

Val se stala celostátně uznávaná jako Virgin Val a to nebylo všechno, protože její život se vymkl kontrole, když se jeden rockový zpěvák a bad boy Kyle Hamilton rozhodl vzít její abstinenci jako osobní výzvu. 

Jak může dívka zachovat klid a chladnou hlavu, když se letošní nejvíc sexy žijící muž snaží udělat vše pro to, aby ji dostal? 

Recenzi na tuhle knížku najdete skoro všude a ani čeští blogeři nejsou výjimkou. Mě zaujala netradiční námětem a hlavně obálkou, která se doopravdy povedla. A tak jsem se rozhodla, že si bříbeh Val přečtu. 


Val Jensen je obyčejná dívka, která má přítele a v jejím životě se neděje nic extra. Ale to jen do té doby, než řekne svému příteli, že se s ním nevyspí, protože se rozhodla, a chce to dodržet, že pannou bude až do svatby. Chce, aby to pro ni i jejího budoucího manžela bylo něco speciálního. Jenže její rozhodnutí hnulo světem. Po tom, co se ve škole veřejně přiznala, se stala internetovou senzací. Všichni věděli, co se stalo a kupodivu zde bylo mnoho lidí, co ji byli ochotni podporovat. 

Její kampaň V is for Virgin se rychle rozjela a netrvalo dlouho, než lidé přijmu-li to, jaká je. Ale pořád se najdou lidé, kteří chtějí její tvrzení vyvrátit. Jako například Kyle Hamilton, rocková star, která se o ní začne zajímat a udělá vše proto, aby ji přesvědčil o jejím špatném mínění. 

"Yeah, I heard that. But there is birth control. You don't have to end up like that. I don't have any Kyle Juniors running around out there." 

Val je sympatická hlavní hrdinka, která si ráda stojí za svým názorem. Má plnou důvěru kamarádů a její nejlepší kamarádka Cara jí vždy pomůže.  Val jsem si oblíbila hned, ale to o její kamarádce říct nemůžu, ta mi byla nesympatická. Kyle je rocková hvězda, která si může dovolit mít jakoukoliv holku, na kterou si vzpomene, ale rozhodne se, že to riskne u Val. Jenže ten případ s jejím panenstvím je trochu složitější. Legs, tak pojmenoval Val, když se poprvé poznali a mě ta přezdívka hrozně rozesmála. Tím u mě poprvé Kyle zabodoval.


The Top Ten Reasons Why Virgin Val Sucks

10. She called me a one-hit-wonder.
9. She doesn’t appreciate the endearing nickname I gave her.
8. She makes me write stupid blogs about her at four in the morning.
7. She’s encouraging people not to have sex.
6. She blew me off when I asked her out.
5. She has a crush on a douche bag.
4. She won’t answer any of my calls.
3. She’s such a tease with her look-but-don’t-touch policy.
2. I played a whole effing concert just for her and she didn’t come even though she told me she would. (You’re such a liar!)
And the #1 reason why Virgin Val sucks?
I still want her anyway.

Kelly Oram napsala svůj první příběh v patnácti - fan fikci o své oblíbené hudební skupině, Backstreet Boys, kvůli které jí přátele a rodina škádlili. Kelly je posedlá čtením, pořád mluví a miluje jedení polev lžící. Žije mimo Phoenix v Arizoně se svým manželem a čtyřmi dětmi.

Úžasná knížka, která potěší už svojí obálkou. Kelly Oram se podařilo vyzdvihnout téma dnešní doby v téhle podobě, u které jsem se mile pobavila.  Ne každá holka se chce vyspat s prvním klukem a někdy k tomu má i důvody, jako například Val. Ona je adoptovaná a její skutečná matka ji měla v patnácti – to je hlavní důvod, proč chce být pannou až do své svatby.

Kyle je neodbytný o pořád za Val chodí a zkouší to na ní. Já jsem si ho zamilovala a našla jsem mojí novou knižní crush.  V is for Virgin jsem přečetla rychle a v budoucnu si chci přečíst další knihy od této autorky, tak to se mi snad povede. Ode mě si kniha vysloužila 4 hvězdičky! 

10 komentářů:

  1. Nádherná recenze! :D Knihu jsem si původně vůbec neplánovala přečíst .. ale potom, co to tady čtu .. rozhodně si ji dám do to-read listu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dej! A radím ti si jí přečíst! :D Angličtina je celkem jednoduchá a kniha je prostě úžasná :D Kyle♥ - taky si ho zamiluješ :D

      Vymazat
  2. Ja som to začala čítať v júni a som na takej siedmej kapitole, vôbec na to nemám čas :D Neznášam e-knihy :D
    Mimochodom, moc pekný design :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já e-knihy také moc nemusim... preferuji prostě knížky ve své podobě :D
      Díky :))

      Vymazat
  3. Tuhle knížku jsem vyhrála v jedné soutěži, ale ještě jsem se k ní nedostala. Díky tvojí recenzi koukám, že to budu muset napravit. :))

    OdpovědětVymazat
  4. Toto som si rozčítala v angličtine už dávno, ale bohvieako ma to nebavilo. Ešte to hádam dočítam, nápad to má super 8)

    OdpovědětVymazat
  5. Na V, mám zálusk strašně dlouho, už nehodázně velkou dobu jí mam staženou ve čtečce, ale pořád se k ní nemůžu dostat - buď není, čas, nebo se najdou výmluvy, protože nejsem zrovna zastánce anglickýho čtení (resp. jo, přečtu to, ale musim se dlouho odhodlávat), i když je to lehoučký... :D
    Ale supr recenze, dokonce jsem se pobavila, a to je co říct! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak na tom sme podobně... také se hrozně dlouho přemlouvám, abych knihu v aj vůbec začala číst :D
      Děkuji, jsem ráda, že se líbí :D

      Vymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.