sobota 21. prosince 2013

Christmas BLOG TOUR 2#


Christmas BLOG TOUR jsem vytvořila, aby jsem se já, ale i vy mohli dozvědět něco víc o autorech a o tom, jak oni prožívají Vánoce. 

Cílem je zeptat se co nejvíce autorů na čtyři otázky:
1. Jaká vánoční pohádka je ti nejmilejší?
2. Psal/a jsi už někdy o Vánocích ve svých knihách?
3. Jaké tradice dodržuješ?
4. Co děláš o Vánocích nejraději?
5. Speciál +soutěž. 

Ve včerejší, první otázce jste se mohli dozvědět, jakou pohádku mají autoři nejraději. Nebylo moc překvapující, že u českých a slovenských autorů to byla Popelka. Já jí mám také ráda a Vánoce bez ní by prostě nebyly Vánoce. Ale mojí nejoblíbenější pohádkou je Polární expres :) 

Psal/a jsi už někdy o Vánocích ve svých knihách?




• Myslím, že ne, ale v povídkách na svém blogu nelien.blog.cz ano.

• V Erilianu slaví čarodějové Zimní slunovrat a to je svátek, který by v zásadě šel svojí atmosférou k Vánocům přirovnat.

• O Vianociach som písala v knihe Čo koho do toho a aj v knihe Žuvačkový kráľ.

• Ne, musím říct, že ne. Tedy, pokud se nepočítají okrajové a zcela nepodstatné zmínky. A myslím, že v blízké budoucnosti se tohle určitě nezmění.

• Nikdy. Ale rád bych. 

• Je zajímavé, jak hluboce jsem se musela zamyslet. :D V těch, které už vyšly, myslím, Vánoce nikde nefigurují. Zmínka o nich ale padne v té nové, která vyjde v lednu. (pozn. Kukačka)

•  V mé první knížce (Nelly) byla část, kdy se Vánoce slavily, jinak asi ne. Ale ve svých "knížkách" (sešity popsané perem, z mého dětství) se najde jedna přímo o Vánocích jako hlavním tématem.

• Vlastně mám jednu vánoční knihu, která vyšla 28.listopadu. Kniha se jmenuje The Cop Who Stole Christmas a je to jedna z mých knih pro dospělé. Také píšu YA knihy pod mým opravdovým jménem Christie Craig. Ale vánoční YA? Zatím ne. 

•  Psala, v Bavettových byly Vánoce v obou dílech, takže v tom třetím, který vyjde v únoru, jsem je prostě nemohla vypustit a budou taky. Poprvé to bylo spíš náhodou, v těch dalších už cíleně.

• Ano, psala! V druhé části mé poslední knihy Goodbye for now. Začíná to krásnou rodinnou scénou na ostrově PugetSound. 


Jakou knihu si vybavíte pod pojmem Vánoce? 

0 komentářů:

Okomentovat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.