neděle 15. prosince 2013

Dlouhé zimní večery 2# - Příroda kolem nás

Projekt pořádaný mnou.
Přihlašovací článek najdete zde. 


Jak já bych chtěla bílé Vánoce, ale bohužel to vypadá, že takové nebudou a to je velká škoda. Lepší Vánoce se sněhem než bez nebo s břečkou, která se také stala už typickou pro Vánoce. Mám ráda křupající sníh pod nohama a také ráda stavím sněhuláky.

Zasněžená krajina je ta nejhezčí a nejde jí ničím nahradit. Procházky v zimě jsou mé nejoblíbenější, ale zatím jsem tu možnost měla jen dvakrát tento rok, protože sníh nevydržel moc dlouho.
(Alej Johanky z Rožmitálu)



4 komentáře:

  1. Souhlasím, taky bych chtěla bílé vánoce :3 :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky bych chtěla, ale v Praze to nehrozí, možná u přítele na Šumavě se mi mezi Vánocemi podaří :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já si bílé Vánoce pamatuju z dětství :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale to já také, ale rok od roka je to horší... to mě štve, i když s tím nic neudělám :)

      Vymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.