pátek 13. prosince 2013

11 DAYS UNTIL CHRISTMAS

Projekt, který pořádá Snow Fairy

Dnešek byl jako každý jiný den. Ve škole nuda, nečekaně. Ale za to jsem vyhrála olympiádu v anglickém jazyce a pojedu na krajské kolo. No to už tak příjemná věc není, protože se mi tam vůbec nechce :D  

11.kniha


11.strana, 11.řádek 
"Nějaký dobrák jim spojil ruce a oba byli nazí, až na pár umělohmotných lístků přilepených na patřičných místech" 

5 komentářů:

  1. Tu knihu mi neukazuj, každým dnem narůstá větší a větší potřeba si ji koupit a zatím nemůžu :/ :D
    A k angličtině ti gratuluji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zavržený♥ Jen si ji kup! Je to úžasná série. Patch♥
      Děkuji! :)

      Vymazat
  2. Zavrženého bych si v budoucnu chtěla přečíst :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nečítala som to ešte, ale tá veta je vážne vtipná. :D :D

    OdpovědětVymazat
  4. Nemůžu si pomoct ,ale té větě se musím smát :D Asi to nevydržím a knihu si po nějakém to šetření koupím :3 :D

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.