neděle 22. prosince 2013

Co týden dal...

Konečně jsou tu ty dlouho očekávané prázdniny, na které jsme se zajisté všichni celé pololetí těšili. Já nejsem žádná výjimka, protože na Vánoce jsem se těšila už od září. Co se chystám dělat o prázdninách? To je prosté. Číst, jíst a koukat na pohádky!



Heh... trošku jsme se s kamarádkou nudily při češtině :D

Další fotka s kamarádkou při češtině. 


Ve čtvrtek jsme měli vánoční laťku a já jsem vytvářela kamarádovi transparent. A nakonec jsem pomáhala učitelce zapisovat výkony a ani nevím proč, protože beze mě si také vystačila :) 

Jedna páteční fotka. První hodinu jsme si vyměňovali dárky a potom si pouštěli písničky a navrhovali jsme, co budeme dělat na stužkované. Nakonec jsme poslední dvě hodiny šli hrát basket. Holky z 9. a 8., každý proti každému a to samé kluci. Sice jsme se snažily, ale byly jsme poslední (příště to snad bude pískat naše tělocvikářka, protože tahle nepískala vůbec kroky ani fauly, ale aspoň jsme si to s holkami užily :D )

Dáreček od jedné mé úžasné kamarádky. Ofečka♥ 


Vyšel mi první článek v internetovém časopisu Eldorado (č. 32), budu moc ráda, když si ho stáhnete a přečtete. Najdete ho zde. 

Jedna z fotek, kterou jsem našla v počítači :D Chtěla bych se totiž omluvit, že vůbec netočím videa, ale po Vánocích to bude lepší, slibuji! Moje kamera totiž protestuje natáčet, takže musím počkat, až dostanu novou.

VESELÉ VÁNOCE A ŠTASTNÝ NOVÝ ROK! 



2 komentáře:

  1. Na prázdniny mám podobný plán :D Krásná ovečka :) Už se těším na po vánoční videa :D

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.