sobota 28. prosince 2013

Velká čtecí výzva na rok 2014

Výzvu požádá Nikky Finn. 

Tahle výzva mě zaujala svojí netradičností, protože nejde jen o jedno číslo, ale musí se splnit víc věcí. Výzvy mám ráda a účastnila jsem se už jedné, ale tohle je trošku jiné. Některá čísla jsem si poupravila, protože knih v aj bych chtěla přečíst víc než jen 5 a z mé knihovničky rozhodně aspoň 15 knih :) 


Přečíst 10 různých knih v sériích:

1. Hon (Andrew Fukuda) 
2. Hrej hráčem (Emma Hart) 
3. Hádův chrám (Rick Riordan) 
4. Prozření Mary Dyerové (Michelle Hodkin) 
5. V podsvětí (Meagan Spooner) 
6. Nespoutaná (Cynthia Hand) 
7. Cress (Marrisa Mayer) 
8. Učiněná katastrofa (Jamie McGuire
9. Čekání na zázrak (Stacey Kade) 
10. V moci démonů (Michaela Burdová) 


Přečíst 10 knih z mé knihovničky (koupené před rokem 2014):

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.


Přečíst 15 knih v angličtině:

1. Unbroken 
2.A is for Abstinence 
3. Breaking Nova
4. The Redemption of Callie & Kayden 
5. The Avery Shaw Experiment 
6. Rocked Under 
7. Rule 
8. The Coincidence of Callie & Kayden 
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.



Rozečíst 3 nové knižní série:

1. The Game (Emma Hart) 
2. Hon (Andrew Fukuda) 
3. 


Přečíst 10 knih na jejichž obale převládají tyto barvy:

bílá - 
žlutá/oranžová - Můj život u sousedů (Huntley Fitzpatrick) 
růžová -  Umět milovat 
červená -  Hon (Andrew Fukuda) 
modrá -  Labyrint: Útěk (James Dashner) 
zelená -  Potrhaná křídla (Ruta Sepetys) 
černá - Říše temnot: Černý úsvit (L.J.Smith) 
šedá - Krásná katastrofa (Jamie McGuire)
hnědá/zlatá - 
fialová - Cress (Marrisa Mayer) 



Přečíst knihy začínající na dané písmeno v abecedě:

A - A IS FOR ABSTINENCE 
B - BÁSNÍK V BÁGLU 
C - CRESS 
D - DOTEK CHLADU 
E - 
F - 
G - 
H - HON
CH - 
I - 
J - 
K - KRÁSNÁ KATASTROFA 
L - LABYRINT
M - MŮJ ŽIVOT U SOUSEDŮ 
N - NESPOUTANÁ 
O - 
P - POTRHANÁ KŘÍDLA 
R - ROMEO JULIE A TMA 
S - SLOŽKA 64 
T - TEMNÉ HORY 
U - UMĚT MILOVAT 
V - V PODSVĚTÍ 
Y - 
Z - ZNAMENÍ ATHÉNY



Přečíst 5 autorů různých národností: 

1.
2.
3.
4.
5.


Přečíst knihy 5 nových autorů, které jsem doposud nečetla:

1. Labyrint: Útěk (James Dashner) 
2. Potrhaná křídla (Ruta Sepetys) 
3. Můj život u sousedů (Huntley Fitzpatrick) 
4.
5.


Přečíst 5 různých knih, jejichž název obsahuje:

1 slovo -  Hon (Andrew Fukuda) 
2 slova - Umět milovat (Katie Cotugno) 
3 slova - Milion malých střípků 
4 slova - Romeo Julie a tma (Jan Otčenášek) 
5 slov - 




0 komentářů:

Okomentovat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.