pondělí 30. prosince 2013

Kouzelná knihovnička (3) - 30.12.2013

Tenhle projekt pořádá Abyss

Skoro po roce přináším další díl Kouzelné knihovničky od Abyss :) Sešlo se mi doma dost knížek, ale ne všechny jsem si nechala. Některé jsem vyměnila, prodala, ale to určitě znáte Moje knihovnička aktuálně sčítá okolo 160 knížek :) 


Takhle vypadá moje knihovnička nyní. Skoro vůbec se nezměnila, jen mi táta dal ty dvě poličky níž, abych měla víc místa na knížky.

Moje "andělská" polička. Série Zavržený, Nadpozemská a Padlí andělé. 

Tady mám sérii Měsíční kroniky, kterou mám opravdu moc ráda, Hunger games, to zajisté všichni znáte a dvě série od Richelle Mead, Bloodlines a VA.  + ovečka od kamarádky :3 

Polička všech možných paperbacků, které nemám kam jinam dát. Najdou se mezi nimi a knihy v aj a mangy. 

Tak tady mám různé klasiky, které jsem "ukradla" rodičům z knihovny.

Dvě "nové" poličky. Mám je tam už delší dobu, ale knížky jsem si tam předtím nedávala. 

Moje fantasy knížky a také moje nejoblíbenější série jakou jsou Percy Jackson, Narnie a Bohové Olympu. 

Tady mám série, které se mi už nevešly nikam jinam, tak jsem se musela dát sem. Série Mercy Thomson tam vyniká♥ 

Můj origami dráček :3 

Mix knížek od různých nakladatelství :) 

Tahle polička nemá nic společného s nadpřirozenými bytostmi, protože jsou tu většinou "slaďárny". 

A zase mix paperbacků. Knížky od Fragmentu mám u sebe, protože se mi to takhle líbí a vypadá to celkem dobře. Mám tu i tři knihy v aj :) 

V téhle poličce jsem měla učení, ale protože už jsem neměla kam dávat knihy, tak jsem ji vyklidila a vyprázdnila na nové knihy. Dávám tomu tři měsíce a budu potřebovat zase novou poličku na knížky *sigh*





11 komentářů:

  1. Místo na knihy, to je věčný boj :) Jinak pobavilo mě, jak se ti na fotkách ty poličky prohybají, mám stejný problém :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jo... teď jsem si toho také všimla :D To je divné.... v reálu je prohlé nemám :D

      Vymazat
    2. Ne? Tak to byla moje radost předčasná :D Moje poličky jsou tvarovány do takového pěkného širokého U :D

      Vymazat
    3. Fakt? :D To ty moje zatím ne.... Ale mobil mi to teda pěkně blbě nafotil... :D

      Vymazat
  2. to je teda knížek, pěkná knihovna:) koukám, dole máš i Temnou horečku, to je má oblíbená série:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se první díl líbil a čtu na sérii kladné ohlasy, tak si možná pořídím další díly :D

      Vymazat
  3. Moc pěkná knihovnička :)). Jinak tu ovečku mám taky :D.

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.