středa 11. prosince 2013

RC recenze: S hlavou v oblacích (pejru)


Největší obrázek výrobku S hlavou v oblacích (pejru)Název: S hlavou v oblacích pejru
Série: ---
Díl: ---
Autorka: Kateřina Petrusová
Nakladatelství: Fragment
Rok vydání: 2013
Počet stran: 120
Anotace:  Stačí okamžik a váš život může být vzhůru nohama! Něco o tom ví i Markéta, kreativní ředitelka malé reklamní agentury, které víkend v jižních Čechách změní život. Kam se poděla profesionálka z města, která to má v hlavě srovnané? Pár sebevíc příjemných chvil na vesnici po boku typického "vidláka" přece nemůže změnit celý pohled na svět! Nebo snad ano?...






Proč jsem si chtěla knihu přečíst?
UntitledDalší kniha od mé oblíbené spisovatelky, tak proč si jí nepřečíst, že? Od knihy jsem toho moc nečekala, protože jsem nechtěla být zklamaná. Ale to v tomhle případě nehrozilo, protože Markéta mi dokázala, že kniha má víc čeho nabídnout, než jenom romantickou stránku. 

Děj.... 

Markéta, pražačka, která už dlouho nevystrčila nos z Prahy, jede za svojí kamarádkou do jižních Čech. V cestě jí však zabrání kůň stojící uprostřed silnice a také to, že se čirou náhodou ocitla, jak ona tomu říká, v největší prdeli světa. Ve Lhotě. Nejenže signál je jenom na hřbitově, ale ani auto jí mechanik nemůže ihned zpravit, takže je odkázána na pomoc ochotného vidláka Marvina. 

Marvin se ve skutečnosti jmenuje Pavel a je velmi ochotný, i když Merkétino mínění není moc kladné. Jeho přítelkyně Karla, vlastním jménem Eliška je dost výbušná a hned, co Markéta přijede, se s Marvinem pohádá.  A tak začíná náročný víkend, jak pro Márkétu, tak pro Marvina. 

S hlavou v oblacích pejru... 
.Už samotný název mě zaujal, a když mi domů přišla tenoučká knížečka, docela jsem se zalekla. Ale i přes to, že byla slaboučká, jsem se k ní pořád nemohla dokopat, protože jsem jí nechtěla mít přečtenou moc rychle. Pocity a dojmy? Milá knížka, která pobaví, nezklame a někoho možná i překvapí. 

Markéta.. 
První slovo, které mě napadne a vystihuje Markétu? Sarkasmus. Toho opravdu nebylo málo. Markéta je typ hrdinky, který si zamilujete nejen pro její prořízlou pusu, ale i pro její chování. Typická pražačka na venkově. Líbili se mi její hlášky, které mě nutily neustále se smát a posledních 40 stránek bylo naprosto dokonalých. A její chování se v dané situaci dala pochopit. 

Obálka….
Obálka je graficky hrozně povedená a já smekám autorům, protože se jim povedlo vytvořt obálku, která na první pohled zaujme.

Největší obrázek výrobku S hlavou v oblacích (pejru)






Slovo závěrem…
Co k tomu mám více dodat. Oddychovka, která mě mile překvapila a každou chvilku jsem u ní měla výbuchy smíchu. Kniha byla čtivá a samotný námět mě dostal. Typická slaďárna, která by se dobře četla v teple u krbu za dlouhých zimních večerů.  Ode mě kniha dostává 4 hvězdičky.  

Za poskytnutí knihy na recenzi mnohokrát děkuji nakladatelství Fragment.
Knihu si můžete zakoupit zde. 





4 komentáře:

  1. Tahle knížka mě vážně hodně zajímá,mám ráda vtipné,romantické knihy.Občas si od některých fantasy a jiných musím u něčeho odpočinout :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že si ji brzo přečteš! Určitě se ti bude líbit :D

      Vymazat
  2. S hlavou v oblacích si chci už nějakou dobu přečíst a tvoje recenze mě na ní ještě víc nalákala :)

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.