pátek 20. prosince 2013

Christmas BLOG TOUR 1#


Christmas BLOG TOUR jsem vytvořila, aby jsem já, ale i vy mohli dozvědět něco víc o autorech a o tom, jak oni prožívají Vánoce. 

Cílem je zeptat se co nejvíce autorů na čtyři otázky:
1. Jaká Vánoční pohádka je ti nejmilejší?
2. Psal/a jsi už někdy o Vánocích ve svých knihách?
3. Jaké tradice dodržuješ?
4. Co děláš o Vánocích nejraději?
5. Speciál +soutěž. 

Spolupráce s autory proběhla skvěle a všichni byli moc ochotní a sympatičtí, takže doufám, že se Vám jejich odpovědi budou líbit stejně jako mně. A dnes začínáme s první otázkou:

Jaká vánoční pohádka je ti nejmilejší? Proč? 



• Asi Tři oříšky pro Popelku, je taková krásně kouzelná, mám ráda i zahraniční verze Popelky.

• Budu hodně trapná, když řeknu, že Popelka :)

3 oriešky pre Popoolušku a prečo? lebo mi akosi k Vianociam patrí.

• Šíleně smutná princezna. Není to vyloženě vánoční pohádka, ale já ji mám s Vánoci tak spojenou, že ji tak prostě vnímám. Dokonce si ji i pouštím k pečení vánočního cukroví, a vždycky mě dostane do správné nálady...

• Mou nejoblíbenější pohádkou je klasika A Christmas Carol od Charlese Dickense.Představa, že se vám ukáže vaše minulost, přítomnost a budoucnost je geniální! Všichni víme, že naše současná rozhodnutí budou mít vliv na budoucnost. Změnily by se naše rozhodnutí, kdyby jsme viděli budoucnost? Je to zajímavá otázka pro román. Nejspíš bych to měl napsat. 

• Když jsem byla malá, milovala jsem Mrazíka a Tři oříšky pro Popelku s Libuškou Šafránkovou. Moje děti ale mají trochu jiný vkus, a ačkoli se jim obě pohádky líbí, dávají přednost jiným. Před pár lety jsme spolu poprvé koukali  na Polární expres a od té doby se na něj každé Vánoce těším. Pokaždé mě dokáže dojmout.

•  S čerty nejsou žerty. Vždycky jsem ji měla nejraději a kdykoli o Vánocích běžela, musela jsem ji vidět. Ráda se na ni podívám stále.

• To je těžká otázka, protože miluji Vánoce. Sleduji všechny vánoční speciály a filmy v televizi. Jedna z mých oblíbených knih, kterou jsem četla v dětství, je The Night Before Christmas. Mám jí ráda, protože si dobře pamatuji, jak jsem o Vánocích ležela v posteli a snažila se neusnout, abych mohla slyšet Santu. Pokaždé,
když tu knihu čtu, vzpomenu si na to, jaké to bylo, když jsem byla malá holčička. Můj nejoblíbenější vánoční film je It's Wonderful Life. Je to sice starý film, ale pokaždé mě dostane.

•  Se svátky mám od malička kromě Mrazíka spojenou pohádku Byl jednou jeden král, a mám ji vážně moc ráda. Ale mou úplně nejvíc nejoblíbenější pohádkou je film Láska nebeská, který je vlastně pohádkou pro dospělé a který musím vidět každé Vánoce - letos to bude už deset let!

•  Miluji film od Dannyho Boylese Millions. Je to můj nejoblíbenější vánoční film, i když ne všichni lidé si myslí, že to je vánoční film. 


A jaká je Vaše nejmilejší vánoční pohádka a proč? 

5 komentářů:

  1. Popoluška! Jednoznačne. Tá proste ako jediná musí byť úplne každé Vianoce a vždy sa na ňu moc teším :3

    OdpovědětVymazat
  2. Vianočná koleda..lebo sa mi páči ten príbeh aj poučuje :) Ako druhú mám Poplušku

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vánoční koledu jsem neviděla už dlouho... Asi se na ní podívám, díky za tip :D

      Vymazat
  3. Tři oříšky pro Popelku a S čerty nejsou žerty. Ani nevím, prostě je mám s vánocemi spojené :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám nejradši popelku. Je to Vánoční klasika :) Ale jak jsem tak četla, tak mám hodně ráda i Vánoční koledu. Je jen škoda, že jí moc nedávají :(

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.