sobota 28. prosince 2013

6 komentářů:

  1. Pěkné knížky. Černého arcimága bych si rád někdy přečetl. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Černí arcimág se mi zatím líbí, ale jak jsem zmiňovala ve videu, na fantasy tolik nejsem :)

      Vymazat
  2. Hezké video. :) Erilian vypadá dobře! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Jojo vypadá, snad se mi bude i líbit obsahově :)

      Vymazat
  3. Pěkné video a stejně krásné knížky :) Bitva o Hex Hall je mnohem lepší než druhý díl. U série Mercedes Thompson jsem četla jenom první díl, ale rozhodně se ještě poohlédnu po dalších. Mezi nebem a zemí jsem četla jenom první díl a ten se mi líbil, ale jak slyším tvůj názor na druhou knihu, tak fakt nevím, jestli si ji chci přečíst. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :) Na Bitvu o Hex Hall se těším, tak snad se mi bude také tak líbit. Mercy si rozhodně přečti! Je to fakt dobrá série a Mezi nebem a zemí... třeba se ti zrovna bude druhý díl líbit.. u mě ale moc neuspěl :D

      Vymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.