středa 11. prosince 2013

13 DAYS UNTIL CHRISTMAS

Projekt, který pořádá Snow Fairy

Už jenom 13 dní do Vánoc?! Děláte si srandu?! To je moc brzo! Hrozně rychlě to uteklo... ještě živě si pamatuji na léto a nemůžu uvěřit tomu, že už je to skoro 5 měsíců zpátky... 

13.kniha



13.strana, 13.řádek 
"Kuchaři si Scarlet nevšímali, když se s bednami proplétala mezi jejich prskajícími pánvemi k chladírně."





5 komentářů:

  1. Už dlouho si chci pořídit Cinder a Scarlet. Když tak na ně slyším názory mám chuť si koupit hned najednou, abych to mohla číst hned po sobě :D Kdykoli vidím jednu z nich málem se mi chce utratit peníze na vánoční dárky za ně :D A kuchaři? Pánve? Servírky? To bych si u Scarlet vážně netipla :D Já už se tak těším až ji budu mít doma!

    A 13 dní? Tolik? :D Tyhle poslední týdny se strašně vlečou

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pořiď si je! Je to úžasná série, která se ti určitě bude líbit :D
      Tolik? :O Spíš už jenom! :D

      Vymazat
  2. Scarlet zrovna čtu a jsem na straně 14 :D

    OdpovědětVymazat
  3. Na tuhle knížku se šíleně,opravdu šíleně těším :33

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.