neděle 1. prosince 2013

Dlouhé zimní večery 2# - Advent plný mystérií

Projekt pořádaný mnou.
Přihlašovací článek najdete zde. 

První adventní neděli máme už skoro za sebou a každý ji prožívá jinak. U nás ve městě je tradicí, že v sobotu proběhnou na městě jarmarky, které se konají od deseti hodin dopoledne a večer v šest u nás rozsvítí stromeček. Tento rok jsem si to nechala bohužel ujít, ale stejně o moc nepřicházím, protože každý rok je to stejné. 

Advent je odvozen ze slovo adventus neboli příchod. Začátkem adventu se lidé začínají připravovat na Vánoce. Já začínám zmatkovat, že nemám žádné dárky a ve škole nám dávají víc testů, protože "po Vánocích by jste to jistě všechno zapomněli".



4 komentáře:

  1. tú vetu od učiteľov poznám aj ja.. :D a tiež nám hovoria, že po Vianociach je už len niekoľko dní do uzavretia známok, tak nám testy musia dať teraz, aby sme to stihli :D ...advent nejako nevnímam, Vianoce začnem pociťovať asi týždeň pred 24.12 :D ale ohľadom darčekov panikárčim už od začiatku decembra :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo :D Vánoce mají být svátky míru a pohody, ale přitom se vždy stresuji, že jsem na někoho s dárečkem zapomněla :D

      Vymazat
  2. Učitelé jsou všude stejní :D u nás to samé. Někdy začátkem prosince .. "Příští týden si napíšeme písemku, ať to pak nepíšeme po Vánocích, kdy jich budete mít tolik" A hodinu poté úplně to samé .. A pak .. jaký že písemky vlastně budeme psát až po Vánocích? :D

    Mrzí mě, že jsem v článcích do tohoto projektu tak pozadu .. škola.. ach ta škola. Normálně bych na to kašlala, ale ty přijímačky .. no nic, snad se mi to podaří tento víkend dohnat vše :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mi povídej. Ono to těm učitelům dělá určitě hroznou radost, takhle nás trápit :D
      Tak to držím pěsti, aby jsi přijímačky zvládla!

      Vymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.