úterý 24. prosince 2013

Vánoční knižní TAG

Tag má na svědomí Zet. 

Tenhle TAG mě zaujal, a proto jsem se rozhodla zapojit. Otázky se mi hrozně líbí a odpovídat na ně mě moc bavilo!

1. Kterou knížku si spojíš s Vánoci/zimou? 
Narnie lev, čarodějnice a skříň. Už svojí obálkou dává najevo, že půjde o zimní příběh. 

2. Co většinou dáváš příbuzným  k Vánocům?
Už od školky chodím na keramiku a vždycky ode mně každý něco chce, takže dárky příbuzným mám lehké. 

3. Jakou knížku si přeješ pod stromeček? 
Tak rozhodně si jich přeji víc a také už je mám koupené, zabalené a čekají, až si je o vánocích rozbalím. Ale o jaké půjde Vám neprozradím ☺

4. Máte v rodině nějakou zajímavou tradici?
Ani ne. Dodržujeme akorát to, že dárky si rozbalíme po večeři a několikátým rokem dávají rodiče dárky pod stromek už odpoledne (a já kolem nich nenápadně pořád chodím) 

5. Jak vypadá tvůj Štědro večerní program?
Většinou koukám s tátou na pohádky a trošku pomůžu v kuchyni. Odpoledne jdeme na hřbitov zapálit mému pradědovi a prababičce svíčky, potom přijdeme domů a užíváme si svátky pohromadě, jako jedna rodina.

6. Jakou specialitu sis připravila na Vánoce?
Tahle otázka je asi myšlená na blog a na Vánoce jsem si připravila Christmas BLOG TOUR a nakonec bude 24.12. soutěž :)

7. Máš ráda zimu a nebo preferuješ teplejší období?
Jsem tak nějak pro obojí. Zimu mám ráda kvůli Vánocům a léto zase proto, že ho můžu strávit s kamarády venku a je teplo.

8. Chystáš se na Vánoce číst nějakou před připravenou knihu?
Ne. Ráda bych dočetla všechny tři díly série Poselství jednorožců a pak se vrhla na knížky, které mě čekají pod stromečkem :)



0 komentářů:

Okomentovat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.