neděle 22. prosince 2013

Dlouhé zimní večery 2# - Vánoce plné kouzel

Projekt pořádaný mnou.
Přihlašovací článek najdete zde. 


Kdo by se netěšil na Vánoce, svátky míru a pohody. Já už se na ně těšila dlouho a konečně tu jsou. Nejvíc na nich mám ráda tu atmosféru, která je kouzelná a nejde ničím jiným nahradit.  Vánoce ráda  trávím se svojí rodinou doma, a i když jsme jenom 3, vždycky si to hrozně užijeme. 

S taťkou rádi sledujeme pohádky, jak ty nové, tak i ty staré. Mamka nás vždycky odhání od cukroví, které je na stole a všichni jsme pohromadě, jako jedna velká rodina. Vánoce jsou moje nejoblíbenější svátky v roce. 

Camino


1 komentář:

  1. To mám také ráda, škoda, že předtím je tolik starostí a všeho :)

    OdpovědětVymazat

Pokud se Vám článek líbil, napište mi to! Jsem ráda za jakoukoliv zpětnou vazbu, i tu negativní.